مشروح اخبار


» شرط جدید برای برگزاری عروسی در ممسنی / چقدر اجرای آن امکان پذیراست؟



ممسنی در طی روزهای گذشته دومین قربانی کرونا را در آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان ثبت کرده است.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان فارس، سي و ششمين جلسه ستاد مديريت ويروس كرونا شهرستان ممسني با حضور آيت الله شاكري فر امام جمعه محترم شهرستان ،اعضاي محترم شوراي تامين و ديگر اعضاي ستاد به رياست دكتر ايوبي فرماندار و رئيس ستاد كروناي شهرستان برگزار و پس از ارايه گزارشات و بيان نقطه نظرات توسط برخي از دستگاه هاي عضو و بحث و تبادل نظر ميان اعضا تصميمات ذيل اتخاذ و مقرر گرديد :
1-اداره ثبت اسناد و املاك شهرستان نسبت به تهيه ليست روزانه مراسمات عقد از طريق دفاتر ثبت ازدواج و اعلام به ستاد كرونا اقدام و همچنين بر اساس دستور العمل ستاد كرونا از حضور بيش از 8نفر در مراسم عقد جلوگيري به عمل آورده و نسبت به معرفي خاطيان احتمالي به دستگاه قضايي اقدام نمايد .
2-با محوريت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نسبت به اطلاع رساني در پايگاه هاي خبري در خصوص تالارها و تعطيلي آنها كه در صورت عدم رعايت برخورد قضائي با عروس و داماد و متصديان تالارها صورت خواهد گرفت .
3-طي روزجاري اكيپي از شبكه بهداشت و درمان و نيروي انتظامي و ادارهوصنعت،معدن و تجارت نسبت به بازديد از تالارها و گزارش تخلفات احتمالي به دستگاه قضايي اقدام نمايند .
4-اطلاع رساني در خصوص برنامه هاي كنترلی توسط اداره ارشاد اسلامي ، تبليغات اسلامي و شهرداري به صورت اعلام از طريق بلندگو در سطح شهر و معابر صورت گيرد.
5-شبكه بهداشت و شهرداري تدابير و تمهيدات لازم در زمينه غسل ،تدفين و مكان مناسب جهت متوفيان ناشي از كرونا اتخاذ نمايند .
6-برنامه گشت مشترك با اولويت نظارت بر صنوف و بازار با محوريت معاون برنامه ريزي فرمانداري مطابق برنامه با جديت هرچه تمام تر انجام گيرد .
7- شهرداري هاي نورآباد و خومه زار و بابامنير نسبت به انجام عمليات گند زدائي از شبكه معابر و مكان هاي حساس اقدامات لازم را به عمل آورند .
8- شركت پخش فراورده هاي نفتي به صورت مستمر از جايگاه ها و مراكز عرضه سوخت بازديد و بر نحوه رعايت موازين بهداشتي نظارت و در جلسه بعدي اهم اقدامات مربوطه را گزارش نمايد .
به گزارش راک نیوز، باید منتظر ماند و دید چقدر مردم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی همکاری می کنند ودر تحقق مصوبات ستاد مدیریت بحران کرونا چقدر همراه.



تاریخ انتشار : 19 تیر 1399 20:28



» اخبار مرتبط:

  • 3 خبر جدید از سازمان مديريت و برنامه ريزي استان كهگيلويه و بويراحمد
  • نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار ...
  • سومين جلسه ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان ممسني
  • لغو همايش انتخاباتي اصلاح طلبان
  • محاكمه عاملان مرگ ستار بهشتي
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler