مشروح اخبار


» وحید خزایی اعدام می شود! / او مفسد الا فی الارض است! + جزییات



راک نیوز/ وحید خزایی در بازگشت به ایران بازداشت شد او اتهامات زیادی دارد که برخی آنقدر بزگ هستند که او را در برابر اتهام محاربه قرار می دهد که مجازاتی جز اعدام ندارد!

 وحید خزایی یکی از چهره‌های معروف در اینستاگرام، هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) بازداشت شد  و در همان فیلم مشخص شد او در خاک ترکیه هم تحت نظر نیروهای اطلاعاتی سپاه بود.
اتهامات وحید خزایی چیست؟
بلافاصله بعد از دستگیری وحید خزایی  در خاک ایران فیلمی در فضای مجازی انتشار یافت که نشان می داد وحید خزایی به جز اتهام قدیمی در ایران که به پرونده دخترخاله ها معروف بود و پلیس فتا حواسش به همه جا است هم از این پرونده سر زبان ها افتاد و وحید خزایی با سپردن وثیقه به ترکیه گریخت اتهامات سنگینی هم دارد!
او باند شرط بندی دارد و این یکی از اتهامات اصلی او است اما او نگرانی ای از زندان ندارد اما یکی از مهمترین اتهامات وحید خزایی توهین به مقدسان دینی توهین به اعتقادات مذهبی و توهین به مقامات ایرانی است که بارها شاهد این توهین ها بوده ایم.
اعدام برای وحید خزایی
همین اتهامات او را در برابر اتهام مفسد الا فی الارض بودن قرار می دهد که مجازاتش اعدام است که البته باز هم بستگی به دفاعیات و نوع برخورد قانون با وحید خزایی دارد اما محتمل است وحید خزایی با این اتهام با کیفرخواست مواجه شود.

چرا وحید خزایی به ایران بازگشت؟ 

وحید خزایی صبح سوم تیرماه، در فرودگاه امام بازداشت شد هنوز مشخص نیست وحید خزایی به چه دلیل با آگاهی از اینکه در همان بدو ورود به ایران بازداشت می شود و مجازات سنگینی خواهد داشت به ایران آمده است و انگیزه او را هیچ کس نمی داند.

وحید خزایی که در ایران از او به عنوان یکی از "شاخ‌های اینستاگرام" نام برده می‌شود، از چهره‌های جنجالی شبکه‌های مجازی بود که یک بار هم پیش از این توسط پلیس فتا (فناوری و تبادل اطلاعات) دستگیر شده بود.

وحید خزایی قبل از بازگشت به ایران فیلمی از خود منتشر کرده بود که نشان می‌داد به اداره پناهجویان در ترکیه رفته و برگه اجازه خروج گرفته است.

ظاهرا وحید خزایی بعد از خروج از ایران در ترکیه درخواست پناهندگی داده بوده است.

وحید خزایی اعدام می شود! / او مفسد الا فی الارض است! + جزییات

وحید خزایی چرا از ایران رفت؟

چهار سال پیش وحید خزایی با شکایت چند شاکی خصوصی بازداشت شد. سه زن به دلیل انتشار عکسشان از او شکایت کرده بودند که او توانست با گرفتن رضایت بعضی از آنان آزاد شود.

هنگام بازداشت گفته بود از این‌که "با آبروی زنان بازی کرده" پشیمان است.

بعد از آزادی به استانبول "گریخت." وحید خزایی گفت دلیل رفتنش از ایران این بوده که شنیده برای او درخواست حکم "فاسد فی‌الارض" شده و از ترس به ترکیه رفته است.

وحید خزایی در ابتدای خروج از ایران، از شرایط خود راضی بود و می‌خواست به آمریکا برود اما به تدریج از ماندن در ترکیه و وضعیت آنجا ابراز نارضایتی کرد.

کمال هادیان‌فر، رییس پلیس فتا سال ۱۳۹۷ گفته بود که وحید خزایی تحت تعقیب است. او با انتقاد از فرار خزایی گفت به قوه قضاییه پیشنهاد داده بود "برای او حکم سبک نبرند، اما متاسفانه برای او حکم سبک بریده شد."

وحید خزایی اعدام می شود! / او مفسد الا فی الارض است! + جزییات

چرا وحید خزایی  دوباره به ایران بازگشت؟

این سوالی است که در شبکه‌های اجتماعی زیاد پرسیده شده و البته پاسخ روشن و موثقی برای آن وجود ندارد.

ظاهرا درآمد وحید خزایی در ترکیه کاهش یافته بود، هرچند خودش گفته بود برای تبلیغ در اینستاگرام هفته‌ای ۹۰۰ دلار درآمد دارد که برای او کافی است.

وحید خزایی قبل از بازگشت به ایران گفته بود به دلیل این‌که سایت‌های شرط‌بندی فوتبال "پول مردم را می‌خورند" دیگر از کارکردن با آنها و درآمد بالای آن گذشته است.

 

 



تاریخ انتشار : 9 تیر 1399 16:47



» اخبار مرتبط:

  • وحید خزایی بازداشت شد +جزئیات
  • پسر پرحاشیه تلگرام از ایران خارج شد/ به زودی پناهنده می شوم!
  • وحید شمسایی بازداشت شد !+عکس
  • دلایل جلوگیری از ورود بانوان به ورزشگاه ها
  • عیادت سید محمد خاتمی از وحید طالب لو
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler