مشروح اخبار


» 270 رای تا فتح کاخ سفید: رامنی203- اوباما 244+تکمیلی



اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت‌های مختلف این کشور آغاز شده است؛ انتخاباتی که سرنوشت ساکنان چهار سال آینده کاخ سفید را مشخص می‌کند.


اعلام نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت‌های مختلف این کشور آغاز شده است؛ انتخاباتی که سرنوشت ساکنان چهار سال آینده کاخ سفید را مشخص می‌کند.

 

به گزارش راک نیوز ، تا این لحظه نتایج انتخابات در 35 ایالت از 51 ایالت آمریکا اعلام شده و بر اساس این نتایج، میت رامنی، کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا 163رای الکترال کالج انتخاباتی را به خود اختصاص داده است. باراک اوباما نیز تاکنون 172 رای الکترال کالج انتخاباتی را ازآن خود کرده است.

 

نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا توسط مجموعا 538 رای الکترال کالج در سراسر این کشور تعیین می‌شود و کاندیدایی که بتواند 270 رای الکترال کالج را به خود اختصاص دهد، پیروز انتخابات خواهد بود.

 

هر کاندیدایی که بتواند آرای بیشتری را در یک ایالت کسب کند تمام آرای الکترال آن ایالت را از آن خود می‌کند.

 

بر اساس درصد آرای ریخته شده نیز تاکنون رامنی 50.6 و اوباما 48.1 درصد آرا را از آن خود کرده‌اند. 1.3 آرا نیز به کاندیداهای مستقل تعلق گرفته است.

 

گزارش ایالت‌هایی که تازه نتایج‌شان اعلام شده:

- اوباما توانست در ایالت پنسیلوانیا پیروز شود و به این ترتیب 20 رای این ایالت را از آن خود کرد و تعداد آرای خود را به 143 رساند.

 

- بر اساس تازه‌ترین نتایج اوباما در نیوهمپشایر و مینسوتا نیز پیروز شده و چهار رای الکترال نیوهمپشایر و 10 رای مینسوتا را به دست آورده است و آرای خود را به 157 رسانده است.

 

- اوباما در ویسکانسین پیروز شد و 10 رای دیگر به دست آورد.

+تازه ترین خبرها حاکی از شمارش 40 ایالت ونشان از پیروزی احتمالی اوباما دارد ،برخی کارشناسان احتمال میدهند تا یکی دوساعت آینده میشود پیروز انتخابات را پیش بینی کرد

 

خبر در حال به‌روزرسانی است



تاریخ انتشار : 17 آبان 1391 11:10



» اخبار مرتبط:

  • خبر فوری /فاصله میلیونی روحانی با قالیباف
  • روحانی به تنهایی نیمی از آرا را کسب کرد تا این لحظه../نتایج بروز شده
  • نتایج شمارش آرای یک صندوق معروف تهران مشخص شد
  • نتایج اولیه شمارش آرا ریاست جمهوری
  • اوباما پیروز انتخابات آمریکا شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام