مشروح اخبار


» نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد روزهای کرونایی را چگونه سپری می کنند؟/چانه زنی با سران یا قرنطینه خانگی!



ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی را تعطیل کرد تا نمایندگان استان وارد قرنطینه دفاعی در مقابل این ویروس کوچک قرار گیرند.

به گزارش راک نیوز" با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیل شدن مجلس شورای اسلامی از ترس ابتلای نمایندگان به این ویروس میکروسکوپی ، سردار و میر شکال های خود خوانده کهگیلویه و بویراحمد که استان این روزها به انها و چانه زنی هایشان به شدت نیازمند است ، به نظر می رسد خانه نشینی را به خط مقدم مبارزه با این ویروس ذره بینی ترجیح داده اند.

 

عدم حضور نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ها و خط مقدم مبارزه با شیوع این ویروس خطرناک باعث شده است تا سری به صفحه  های اینستاگرامی این نمایندگان ذوب در ملت بزنیم تا شاید آنها را در فضای مجازی با مردم همراه شده باشند.


کهگیلویه و بویراحمد که از سالها پیش رنج محرومیت با او عجین بوده است این روزها همچون سایر نقاط کشور ویروس کرونا پایش را بیخ گلوی او گذاشته به گونه ای که روز به روز این ویروس کوچک ، قدرتمند و ناشناخته خودنمایی بیشتری می کند.



کمتر از ۲۰ روز پیش این استان رتبه ۱ کشور در انتخابات کشور را کسب کرد تا این خوشی و شادمانی پایدار نباشد و کرونا قصه محرومیت استان را بیش از پیش نشان دهد ، به گونه ای که فرماندار یکی از شهرستان ها شادمان از تجهیز این شهرستان به یک عدد دماسنج الکترونیکی باشد و سهم استان از اعتبارات کرونایی ۱ میلیارد تومان باشد.



بررسی صفحات نمایندگان استان در فضای مجازی نشان می دهد که با وجود فعالیت گسترده در روزهای انتخابات، پس از آن روزها اثری از آن ها نیست و به نظر می رسد کاملا در قرنطینه قرار گرفته اند و آن ها که کوچکترین کار خود را در فضای مجازی منتشر می کردند در این شرایط حساس خبری از آن ها نیست.



کارمندان، خبرنگاران، پاسداران، پزشکان، بسیجیان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند تا خدای نکرده دردی به دردهای مردم اضافه نشود ، اما اینها کافی نبوده و استان به چانه زنی نمایندگان برای سرازیر شدن اعتبارات و تجهیزات نیازمند است.

 

گفتنی است استان در شرایط حاضر به انواع تجهیزات پزشکی، موادضد عفونی، لباس های مخصوص برای پزشکان و پرستاران ، ماسک و از همه مهمتر اعتبارات نیازمند است و بهتر است نمایندگان از قرنطینه خارج شوند و به فکر این مردم نیازمند باشند./صبح زاگرس



تاریخ انتشار : 21 اسفند 1398 14:57



» اخبار مرتبط:

  • شاید ندانسته "ناقل "باشیم سعی کنیم دانسته "قاتل" نباشیم /تا درد هست، دغ ...
  • واکنش معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی به فوت بیمار کرونایی در دهدشت
  • مورد جدیدی از ویروس کورونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشد
  • مسافران مشکوک به کرونا ویروس قرنطینه می شوند
  • کاهش ساعات کار ادارات در پی شیوع ویروس کرونا
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام