مشروح اخبار


» تقدیر «روشنفکر» از خادمان سفیدپوش مقابله با کرونا؛ احتکار کالاهای مورد نیاز مردم خیانتی نابخشودنی است



منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با ارسال پیامی از خادمان سفید پوش مقابله با کرونا تقدیر کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون با ارسال پیامی از خادمان سفید پوش مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش راک نیوز ، در پیام مهدی روشنفکر آمده است:
مردم شریف و بلندطبع بویراحمد، دنا و مارگون
سلام علیکم؛
آن‌گونه که مستحضرید، در این ایّام و پس از حماسه‌ی باشکوه شما در دوم اسفندماه، با خطر شیوع و بروز ویروسی خاص مواجه شده‌ایم. از شما مردم عزیز همانگونه که زیبنده‌ی شکوه شماست، استدعا دارد برای عبور از این شرایط پیچیده نیز با وحدت و همدلی یکدیگر را یاری نمایید. بی‌شک توجه به نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های متخصصین حوزه‌ی بهداشت و درمان، شرایط بهتری را برای مبارزه با این بیماری فراهم خواهد کرد.‌
بدین‌وسیله بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر خاضعانه و سپاسگزاری خود را از متولیان امر بویژه خادمان سفید پوش حوزه بهداشت و درمان در حوزه‌های مختلف و مدیران ارشد دانشگاه که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، ابراز و اعلان نمایم. همچنین لازم می‌دانم نکته‌ای را متذکر شوم.
 این روزها مشکلاتی در تهیه‌ی اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم مشاهده می‌شود. سوء‌استفاده برخی از اشخاص در توزیع‌ و فروش اقلام موردنظر نیز گزارش شده است. ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین ذیربط، انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه بیش و پیش از هر زمان دیگری برای پاسخگویی به مردم، در کنار و خدمت آنان باشند و نقش خود را با حساسیت و دقّت بیشتری ایفا نمایند. 
بدون شک در چنین شرایطی، احتکار کالاهای مورد نیاز مردم، ظلمی مضاعف و خیانتی نابخشودنی‌ست. طبیعتاً مراجع ذیصلاح در مواجهه‌ی قانونی و لازم با چنین‌ کسانی اغماض نخواهند کرد. 
انتظار می‌رود مردم خوب استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌های متولیان بهداشت و درمان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اهتمام جدی داشته باشند و این ویروس را جدی بگیرند.
در پایان خود و قاطبه‌ی مسئولین محترم را به تامل در حدیثی از امام حسین(ع) دعوت می‌نمایم، آنجا که فرمودند: 
«اِعلَموا اَنَّ حَوائِجَ النّاسِ اِلَیکُم مِن نِعَمِ اللهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ فَتُحَوَّلَ اِلی غَیرِکُم»
«بدانید که نیازمندی‌های مردم به شما، از نعمت‌های الهی بر شماست. پس، از این نعمت‌ها ملول نشوید که به دیگران واگذار خواهند شد.»
انتهای پیام/



تاریخ انتشار : 16 اسفند 1398 19:32



» اخبار مرتبط:

  • بیانیه رسمی منتخب مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی
  • غربالگری ۲۴ ساعته کرونا در شش محور ورودی استان/هیچگونه پذیرش گردشگری در ایا ...
  • سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همه توان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری می‌کند
  • ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان : با تخلفات داروخانه‌ای که اقلا ...
  • ۳نفر مشکوک به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد + توضیحات رئیس دانشگاه علوم پزشک ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler