مشروح اخبار


» ژوزه با پیکان برگشت



در آخرین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر پرسپولیس از ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور 8 هزار تماشاگر(طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف پیکان رفت و با نتیجه 6 بر صفر به برتری دست یافت.
به گزارش «تابناک»،کریم انصاری‌فرد در دقایق 36، 47 و 57، علیرضا نورمحمدی در دقیقه 42، محمد نوری در دقیقه 63  و محمد قاضی در دقیقه 86 برای پرسپولیس گلزنی کردند.
کریم انصاری‌فرد در 13 بازی قبل فقط یک گل زده بود اما برابر پیکان هت تریک کرد و سه گل زد. پرسپولیس با ارائه یک بازی سراسر هجومی هوادارانش را راضی به خانه فرستاد.
ترکیب پرسپولیس:
نیلسون، سیدجلال حسینی، مهدی مهدوی‌کیا، محمد نوری( از دقیقه 80 سامان آقازمانی)، حسین ماهینی، امیرحسین فشنگچی، میثم نقی‌زاده، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، کریم انصاری‌فرد( از دقیقه74 جواد کاظمیان) و هادی نوروزی( از دقیقه 70 محمد قاضی)
سرخپوشان تهرانی با این پیروزی 17 امتیازی شدند و به رده یازدهم جدول رسیدند. پیکان هم 15 امتیازی باقی‌ ماند.

روز سوم از هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 دقیقه امروز و با برگزاری 3 دیدار همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال ملوان با گل دقیقه 87 محمد نزهتی از سد آلومینیوم هرمزگان گذشت تا چهارمین پیروزی متوالی‌اش در لیگ برتر را جشن بگیرد.

شاگردان محمد احمدزاده با این پیروزی 25 امتیازی شدند و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال در رده دوم قرار گرفتند. آلومینیوم هرمزگان هم با 12 امتیاز و تفاضل گل بهتر از ذوب‌آهن، در رده پانزدهم باقی‌ماند.

در اصفهان  ذوب آهن برابر راه‌آهن تهران به تساوی بدون گل رضایت داد. این سومین دیداری بود که فرهاد کاظمی هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشت اما باز هم از کسب پیروزی ناکام ماند. راه‌‍آهن پس از دو شکست متوالی، با تساوی برابر حریف اصفهانی، تا حدودی به وضعیتش سروسامان داد.

ذوب‌آهن با این تساوی گرچه 12 امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم آلومینیوم هرمزگان در رده شانزدهم باقی‌ماند. راه‌آهن هم با 19 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

در قم هم جدال تیم‌های صبا و فولادخوزستان با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم با این تساوی 20 امتیازی شدند و فولاد به خاطر تفاضل گل بهتر در رده هشتم باقی ماند و صبا هم جایگاه نهم ایستاد.

همچنین نیمه نخست دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس کرمان که از ساعت 16:50 در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال با شكست گهر صدرنشین شد/اولین باخت حاجی مایلی            تیم فوتبال استقلال تهران در جریان اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر كه از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد با دوگل گهر دورود را شكست و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود كرد. تیم فوتبال استقلال تهران با شكست دو بر صفر گهر دورود به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال رسید.
 تیم فوتبال استقلال تهران در جریان اولین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر كه از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد با دوگل گهر دورود را شكست و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود كرد.آرش برهانی در دقیقه 17 و ساموئل در دقیقه 20 برای استقلال گلزنی کردند.
شاگردان قلعه نویی با این 3 امتیاز 25 امتیازی شده و به صدر جدول رسیدند و گهر نیز با 8 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر به رده هجدهم سقوط کرد.
برد پرگل سپاهان
جدال تیم‌های فوتبال نفت تهران و سپاهان اصفهان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی 4 بر 3 سپاهان همراه شد.

گل‌های تیم سپاهان را در دقیقه 38 جواهیر سوکای، امید ابراهیمی (74، پنالتی و 90) و محمدرضا خلعتبری (79) وارد دروازه حریف کردند.گل‌های تیم نفت را هادی شکوری (7 - پنالتی) گوران لوبوویچ (18 و 58) به ثمر رساندند.

فرصتی که تراکتور از دست داد
دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان که از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شده بود با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

تراکتورسازان می‌توانستند با پیروزی برابر حریف گیلانی خود بار دیگر صدر جدول را از استقلال پس بگیرند اما حالا با این شکست و با توجه به پیروزی سپاهان برابر نفت تهران، با 24 امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به سپاهان، در رده دوم باقی ماندند. داماش هم با این تساوی 16 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول راه یافت.

گل‌های این بازی را محمدرضا مهدوی (12) و مهدی کیانی (51) برای داماش و مهدی کریمیان (22) و محمد ابراهیمی (85) برای تراکتورسازی به ثمر رساندند.




تاریخ انتشار : 11 آبان 1391 11:45



» اخبار مرتبط:

  • 6 مدعی لیگ 5هفته پایانی با چه تیم‌هایی بازی دارند؟
  • ۳ امتیاز استقلال دقیقه ۹۰ پرید
  • اعلام برنامه هفته بیست‌وهشتم تا سی‌ام لیگ برتر فوتبال
  • ضد حال سرخ به 100 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس با شکار شاهین به آرامش رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler