مشروح اخبار


» جشن تکلیف سیاسی برای ۲۸ هزار رای اولی در کهگیلویه وبویراحمد



استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعداد واجدان شرایط رای دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری در استان را ۵۴۳ هزار ۶۹۶ نفر ذکر کرد و گفت: ۲۷ هزار و ۹۵۳ نفر از این تعداد برای نخستین بار تجربه حضور و مشارکت سیاسی در انتخابات را بدشت خواهند آورد.

به گزارش راک نیوز، حسین کلانتری اظهار داشت: ۲۷۰ هزار و ۹۶۹ نفر از این تعداد مرد و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ نفر نیز زن هستند. وی افزود: از مجموع افراد رای اولی در استان ، ۱۴ هزار و ۶۸ نفر پسر و ۱۳ هزار و ۸۸۵ نفر نیز زن هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۰۴ شعبه اخذ رای در ۳ حوزه انتخابیه استان برگزار می شود که از این تعداد ۴۱۰ شعبه ثابت و ۳۹۴ شعبه سیار است.
از مجموع شعب اخذ رای در استان، ۲۴۹ شعبه در شهرستان بویراحمد، ۱۷۰ شعبه در شهرستان کهگیلویه، ۱۰۵ شعبه در شهرستان گچساران، ۷۳ شعبه در بهمئی، ۵۸ شعبه در دنا، ۶۵ شعبه در چرام، ۳۸ شعبه در لنده و ۴۶ شعبه در باشت پیش بینی شده است.بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجرائی از هیات های نظارت بازرسی، کمیته های مختلف امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این استان بر عهده دارند.
کلانتری بیان کرد: دست اندرکاران انتخابات ۶ هزار نفر ساعت آموزش های لازم را در سطوح مختلف فراگرفته اند و استان برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای آماده است.
وی تاکید کرد: تمامی شرایط، امکانات، تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات در روز جمعه هفته جاری در استان مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات نیز صورت گرفته است.در انتخابات دوم اسفند امسال ۱۶ داوطلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهئی، چرام و لنده، هشت نفر در حوزه باشت و گچساران و هفت داوطلب نیز در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برای تصاحب سه کرسی نمایندگی مجلس یازدهم با هم رقابت می کنند.



تاریخ انتشار : 28 بهمن 1398 00:57



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:۸۰۴ شعبه اخذ رای برای ۳ حوزه انتخابیه استان که ...
  • چند نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد واجد رای دادن هستند
  • چند نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد واجد رای دادن هستند
  • پیش بینی یک هزار شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات 96
  • "پیش بینی 101 شعبه ی اخذ رای در گچساران"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام