مشروح اخبار


» اسناد افشاگرانه ای که پرده از یک وعده غیر واقعی برداشت ؛ چه کسی پاسخگوی لطمه به اعتماد عمومی است؟



سال گذشته درست در روزهای هفته اول بهمن ماه بود که خبرگزاری ها به نقل از عدل هاشمی پور نماینده چهارشهرستان کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده خبردادند : پس از گازرسانی تعداد 10 هزار کنتور گاز رایگان به مردم چاروسا و دیشموک اهدا می شود.

سال گذشته درست در روزهای هفته اول بهمن ماه بود که خبرگزاری ها به نقل از عدل هاشمی پور نماینده چهارشهرستان کهگیلویه،بهمئی،چرام ولنده خبردادند : پس از گازرسانی تعداد 10 هزار کنتور گاز رایگان به مردم چاروسا و دیشموک اهدا می شود.

در ادامه این گزارش به نقل از سردار هاشمی آمده بود: در نشستی که با وزیر نفت داشتیم به دلیل اینکه نسبت به دیگر مناطق با وقفه 38 ساله گاز به این مناطق رسید 10هزار کنتور رایگان گاز به مردم این مناطق به صورت رایگان اهداء خواهد شد که برآورد این 10 هزار کنتور برابر با 3 میلیارد تومان است که کمک به مردم شده و نیازی نیست دیگر هزینه کنتور پرداخت کنند.(به نقل از تابناک)

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ اکنون از آن وعده یکسال می گذرد و به تازگی اسنادی از مکاتبات درون وزارتی در شبکه های اجتماعی دست به دست میگردد که حکایت از عدم صحت ادعای مطرح شده توسط نماینده کهگیلویه بزرگ دارد.

نامه روز گذشته یک معلم در بخش چاروسا به امام جمعه شهر قلعه رئیسی که از حجت السلم صلواتی خواسته تا صحت وسقم ادعای نماینده و اسناد منتشر شده را پیگیری کند.

به گزارش راک نیوز ؛ در اسناد منتشر شده در شبکه های اجتماعی که از مکاتبات درون سازمانی وزارت نفت حکایت دارد ، آمده است که امکان واگذاری کنتور گاز به مشترکین در بخش های چاروسا، دیشموک ومنطقه دشمن زیاری بصورت رایگان وجود ندارد و هزینه کنتور را بعداز یکسال از نصب بصورت اقساطی در قبض گاز آورده شود.

ادعایی که اگر صحت آن با اسناد منتشر شده واقعیت داشته باشد چندین سوال اساسی را بدون پاسخ خواهد گذاشت که شخص نماینده محترم بایستی به افکار عمومی پاسخگو وشفاف سازی کند :

نخست اینکه اگر امکان رایگان کردن کنتور گاز وجود نداشته چه دلیلی دارد که به مردم وعده های غیرواقعی داده شود وافکارعمومی را نسبت به گفتار مقامات و مسئولان کشوری و استانی بدبین کنند.

دوم اینکه ؛افکار عمومی نسبت به دگر وعده های داده شده در مورد پتروشیمی و آب وجاده چقدر حق دارند حرف ها و آمار های داده شده را باور کنند وچقدر باید به آنها بدهیم که نسبت به مطالب گفته شده در طی سال های گذشته با شک و تردید بنگرند.

سوم اینکه اگر نماینده ای واقعا توان انجام کاری را ندارد چه اصراری وجود دارد که به افکار عمومی و موکلین خود وعده های نشدنی بدهد و از طرفی این چه هیجان در گفتنی است که به برخی اجازه نمی دهد تا درخواستی با موافقت نهایی و عملیاتی شدن موضوع بیانجامد وسپس رسانه ای گردد.

کافی است کمی دورتر به عملکرد تاجگردون در قبال موکلین خود نگاهی بیندازیم ؛ تاجگردون اصولا پس از موافقت وزرا با موضوعی وکسب دستور مربوطه ، سپس اقدام به انتشار آن می کند.

سخن آخر اینکه این وعده 3میلیاردی نماینده محترم به مردم چاروسا، دیشموک ودشمن زیاری که مردم این مناطق باسرمای شب زمستان به امید تحقق آن سر بالین نهاده اند چگونه واز چه طریقی جبران خواهد شد؟ فراتر از آن اگر این مکاتبات و اسناد منتشر شده واقعی نیستند سریعا نماینده اسناد واقعی را منتشر کند تا بیش از این اعتماد عمومی مردم نسبت به مسئولان لطمه نبیند.

اسناد افشاگرانه ای که پرده از یک وعده غیر واقعی برداشت ؛ چه کسی پاسخگوی لطمه به اعتماد عمومی است؟

 

اسناد افشاگرانه ای که پرده از یک وعده غیر واقعی برداشت ؛ چه کسی پاسخگوی لطمه به اعتماد عمومی است؟

 

راک نیوز حق پاسخگویی برای دفتر نماینده مردم شریف چهارشهرستان کهگیلویه را محفوظ می داند.



تاریخ انتشار : 4 بهمن 1398 15:35



» اخبار مرتبط:

  • نامه معلم چاروسایی برای قبوض گاز چاروسا/آیا وعده های هاشمی برای قبوض گاز تن ...
  • اسنادی از پشت صحنه بسیاری از فعالیت های تاجگردون / ازنگرانی تاجگردون از باش ...
  • امام جمعه قلعه رئیسی در پیامی از تلاش نماینده شهرستان های کهگیلویه بهمئی چر ...
  • تذکر"بزرگواری"به مسئولان گاز استان /مسئولان به جای ابهام پیگیرگازرسانی قل ...
  • بزرگواری:خواستار گازرسانی به چاروسا، دیشموک و منطقه دشمن زیاری شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler