مشروح اخبار


» تلاش ستودنی نیروهای راهداری کهگیلویه وبویراحمد برای نجان بیمار گیر کرده دربرف



در پی بارش های شدید برف در مناطق سردسیری و کوهستانی استان کهگیلویه وبویراحمد چنده ساعت است که نیروهای راهداری برای خدمت رسانی و بازگشایی محورهای مواصلاتی جانانه در تلاش و کوشش هستند.


به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد؛ ساعتی  پیش نیروهای امداد هلال احمر که برای نجات جان یک مادر بهمراه دو کودک که شرایطی حادی داشت در محور یاسوج به کاکان در نزدیکی روستای غضنفرخانی در برف گیر کرده بودند که با حضور بموقع و تلاش تیمی از نیروهای راهداری با حضور بموقع و میدانی مهندس نصیری مدیرکل راهداری وحمل نقل جاده ای استان به کمک این هم استانی های کیرکرده در برف شتافته تا تمهیدات لازم برای انتقال این بیماران به شهر یاسوج از طریق زمینی فراهم گردد.
بنابراین گزارش ، تصاویر دریافتی راک نیوز از این محل، نشان از خدمت بی منت نیروهای راهداری و امدادی استان دارد که برخی از مدیران اجرایی چگونه تلاش جهادی برای خدمات رسانی به همنوعان وهم استانی ها را بدون وقفه ای بر خوابیدن و خوشحالی از تاخیر در حضور در محل کار ترجیح می دهند.



تلاش ستودنی نیروهای راهداری کهگیلویه وبویراحمد برای نجان بیمار گیر کرده دربرف

 

تلاش ستودنی نیروهای راهداری کهگیلویه وبویراحمد برای نجان بیمار گیر کرده دربرف

 

تلاش ستودنی نیروهای راهداری کهگیلویه وبویراحمد برای نجان بیمار گیر کرده دربرف

 

گفتنی است نیروهای راهداری استان پیشتر با تلاش بی وقفه برای بازنگه داشتن محورهای اصلی استان ازجمله بابامیدان به یاسوج با بیشترین بار ترافیکی لحظه ای درنگ نکرده واین محور مواصلاتی همچنان باز نگه داشته شده است.

گفتنی است ، سال گذشته نیز در میان کاربران شبکه های اجتماعی ویدئویی دست به دست می شد که در آن مهندس نصیری مدیرکل قغلی راهداری استان را در حال کمک به خودرو های گیر کرده در برف نشان می داد. در ان کلیپ نشان داده می شد وی به همراه یکی از معاونینش در حال هل دادن خودروهایی بودند که بعلت عدم استفاده از زنجیر چرخ به حاشیه جاده رانده شده و متوقف گردیدند و با کمک آنها در تلاش برای قرار گرفتن در جاده و ادامه مسیر می شدند. ویدئویی که نشان میدهد در آن تظاهری صورت نگرفته و یکی از مسافران بدون اطلاع آنها آن را ضبط کرده است.



تاریخ انتشار : 2 بهمن 1398 23:48



» اخبار مرتبط:

  • درپی بارش برف رخ داد: قطع ارتباط زمینی 180 روستا در کهگیلویه وبویراحمد
  • بازگشایی محور یاسوج-شیراز /از امروز
  • انسداد محور یاسوج -دهدشت تکذیب شد
  • کلیه محورهای موصلاتی استان کهگیلویه وبویراحمد باز است
  • فوری /محور یاسوج-اقلید مسدود شد/محور یاسوج به بابامیدان یکطرفه است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler