مشروح اخبار


» واکنش فرماندار آبادان به لیست برخی کاندیداهای ردصلاحیت شده



فرماندار ویژه آبادان به انتشار برخی از اسامی داوطلبان پیرامون رد یا تائید صلاحیت نامزدها واکنش نشان داد.

فرماندار آبادان در واکنش به انتشار برخی از اسامی داوطلبان پیرامون رد یا تائید صلاحیت نامزدها گفت: هیچ آمار تائید یا رد صلاحیتی از سوی هیئت اجرایی آبادان اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار  راک نیوز از مرکز استان خوزستان؛ سید زین العابدین موسوی در گفتگو با مهر گفت: کار رسیدگی به صلاحیت داوطلبان مطابق با تقویم ستاد انتخابات کشور در حال انجام است و تا این لحظه هیچگونه آماری از سوی هیئت اجرایی مبنی بر رد یا تائید صلاحیت نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام نشده است.



بررسی صلاحیت ها ادامه دارد

وی با تاکید بر رعایت اصل امانتداری و انصاف افزود: از تاریخ دهم آذرماه کار بررسی سوابق داوطلبان در مراجع چهارگانه آغاز شده که تا بیست و یکم آذر ماه ادامه دارد.

موسوی با بیان اینکه از هفدهم آذرماه جاری کار بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت های اجرایی آغاز شده است، افزود: کار بررسی صلاحیت ها تا ۲۶ آذر ماه جاری ادامه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان تصریح کرد: مراجع ذیصلاح در حال رصد انتشار برخی از شایعات هستند و همه چیز را زیر نظر دارند و به طور قطع با افرادی که اقدام به نشر برخی اخبار کذب و تائید نشده می کنند برخورد قانونی می کنند.

موسوی یادآور شد: برخی از داوطلبان اقدام به تبلیغ زودتر از موعد کردند که از چشم دستگاه‌های نظارتی دور نمانده و در این باره پرونده هایی نیز تشکیل شده است.



افزایش داوطلبین مجلس

وی با اشاره به افزایش ۱۳ درصدی ثبت نام داوطلبان دوره یازدهم مجلس نسبت به دوره دهم، ابراز امیدواری کرد تا انتخابات پرشوری در آبادان بر پایه مردم سالاری دینی و مشارکت حداکثری داشته باشیم.
گفتنی است ، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه امسال برگزار می گردد.



تاریخ انتشار : 22 آذر 1398 03:18



» اخبار مرتبط:

  • تقویم کامل انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد+فهرست
  • برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس اعلام شد
  • جدول زمانبندي انتخابات دهمین دوره مجلس شوراي اسلامي
  • رد صلاحیت 35 نماینده مجلس هشتم
  • نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس نهم در كهگیلویه وبویراحمد اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler