مشروح اخبار


» ایجاد طرح‌های اشتغال در مناطق محروم از دغدغه‌های مجموعه‌های سپاه فتح است



 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد مهمترین مشکل کنونی را بیکاری دانست و گفت: ایجاد طرح‌های اشتغال در مناطق محروم از دغدغه‌های مجموعه‌های سپاه فتح است.

به گزارش راک نیوز، سردار حمید خرمدل در نشست با سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: بدون شک توسعه همه جانبه این استان نیاز به نگاه کلان دارد ولی متاسفانه هم اکنون نگاه به توسعه بخشی است.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری به عنوان مهمترین مشکل کنونی جامعه به عنوان یک دغدغه برای مجموعه دولت و دیگر نهادها مطرح است، عنوان کرد: سپاه فتح به دنبال ایجاد طرح‌های اشتغالزایی در نقاط محروم است.

فرمانده سپاه فتخ کهگیلویه وبویراحمد یکی از راه‌های توسعه استان را هم افزایی تمام دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: با همکاری و هم افزایی کارهای بزرگی برای توسعه استان انجام می‌شود و تاکنون طرح‌های بزرگ اشتغالزایی در روستاها توسط سپاه فتح ایجاد شده است.

خرم دل از آمادگی کامل سپاه فتح استان برای حفاظت از میراث فرهنگی، توسعه بخش‌های گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد و گفت: از هیچ کمکی برای توسعه استان دریغ نمی‌کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه‌های مختلف سپاه استان می‌تواند نقش بسزایی در توسعه همه جانبه داشته باشد، بیان کرد: این نهاد مردمی پتانسیل‌هایی بالایی برای عمران و آبادانی در مناطق مختلف  استان دارد.

مجید صفایی با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد که برخی از زیرساخت‌های گردشگری استان برای خدمات دهی بهتر به مردم به سپاه واگذار شود، خاطرنشان کرد: سه اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های استان در صورت تمایل به سپاه فتح واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال آموزش و تولید صنایع دستی در تمام نقاط استان هستیم، تصریح کرد: آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌های آموزشی صنایع دستی ویژه بسیجیان در نقاط محتلف استان وجود دارد.

صفائی همچنین نگهداری از میراث تاریخی را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و افزود:پایگاه‌های مقاومت بسیج در نقاط مختلف استان بخصوص در مکان تاریخی بلاد شاپور به عنوان همکار ما در حفاظت از آثار تاریخی نقش بسزایی دارد.



تاریخ انتشار : 21 آذر 1398 20:58



» اخبار مرتبط:

  • رئیس جدید حراست اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویرا ...
  • مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر ک ...
  • آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی
  • 3 نمایندگی میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد به اداره تبدیل شدند
  • سرپرست میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بویراحمد منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler