مشروح اخبار


» سفر پربار دکتر یزدان پناه به تهران/ نهایی شدن خرید MRI بیمارستان شهید جلیل یاسوج



سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج طی سفری به تهران،جهت حل مشکلات دانشگاه با چند نفر از مدیران وزارت بهداشت دیدار و رایزنی کرد

وی ابتدا با مهندس امیر ساکی؛ مدیر کل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ در این دیدار در خصوص زمین بیمارستان های چرام و لنده بحث و گفت و گویی صورت گرفت که در نهایت منجر به رفع مشکلات زمین های این دو بیمارستان گردید.در مورد بيمارستان چرام با توجه به اينكه عرض زمين كم بود قرار شد با همكاري مديران استاني و شهرستاني زميني در جنوب زمين فعلي به دانشگاه واگذار شود تا حداقل عرض زمين بيمارستان به يكصد متر برسد.
در ادامه و با حضور نماینده محترم مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس، رایزنی های لازم جهت حل مشکلات زمین بیمارستان های پاتاوه و سی سخت نیز انجام پذیرفت که خوشبختانه مشکل زمین بیمارستان پاتاوه بر طرف و مقرر شد کارشناسان جهت بازدید میدانی و بررسی زمین بیمارستان سی سخت اقدامات لازم را انجام دهند.
لازم به ذکر است؛ تامین منابع مالی جهت خرید دیزل ژنراتور کلینیک شهید مفتح یاسوج به مبلغ 700 میلیون تومان نیز از دیگر دستاوردهای دیدار دکتر یزدانپناه با مدیر کل دفتر توسعه منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت بود.
همچنین در راستای رفع کمبودات تجهیزاتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با دکتر مهدی رضایی؛ مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت دیدار نمود که خوشبختانه حاصل این دیدار تامین منابع مالی لازم جهت خرید یک دستگاه لاپاراسکوپ و نیز تجهیزات مصرفی مرکز درمان ناباروری این بیمارستان بود.
ديدار با رئیس هیئت امنای صرفه جویی وزارت نيز در روز دوم سفر دکتر یزدان پناه انجام گرفت.
در این دیدار نیز خوشبختانه قرارداد خرید یک دستگاه MRI فيليپس ۱/۵ تسلا مدل inginia cx با هيات امنا ارزي وزارت برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج منعقد گردید.
همچنین مقرر شد جهت خرید سی تی اسکن این بیمارستان، طی روزهای آینده اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد با هیئت امنای صرفه جویی ارزی صورت پذیرد.



تاریخ انتشار : 22 آبان 1398 22:54



» اخبار مرتبط:

  • اختصاص 5 میلیارد تومان برای اتمام پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان کهگیلو ...
  • انتصاب جدید در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد/رئیس بیمارستان ...
  • تشریح آخرین وضعیت بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد؛ از وعده برگزاری مناقصه ...
  • بازدید کارشناسان وزارت بهداشت از بیمارستان شهید جلیل یاسوج/گزارش تصویری
  • رئیس بیمارستان بزرگ یاسوج خبر داد؛ با نصب دیزل ژنراتورها بیمارستان بزرگ یاس ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler