مشروح اخبار


» خروجی نشست اصولگرایان گچساران و باشت مشخص شد + اولین واکنش به اسامی کاندیداها



درحالیکه تا ثبت نام رسمی کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی کمتر از یک ماه مانده ، روند وحدت در اردوگاه اصول گرایان نسبت به ماه های گذشته ،روبه جلو تلقی می شود. 

 کاندیداهای جریان اصولگرای گچساران وباشت رسما اعلام شد/ سیدقدرت حسینی، زینل زاده و یک قشقایی

  به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد،  در بیانیه ای که رسانه های محلی در گچساران منتشر کردند آمده است:
خداوند را سپاس که در سایه تعهد و تحمل و ظرافت و دقت نظر مجموعه نیروهای انقلاب اسلامی گچساران و باشت که با بیرق افتخار آمیز شناخت و دفاع از مبانی اصولگرایانه انقلاب اسلامی حرکت می نمایند ، عطر خوش همدلی و همراهی و هماهنگی مشام همه دلسوزان و دغدغه مندان دو شهرستان ولایتمدار گچساران و باشت را نوازش داد و در آستانه جشن بزرگ آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت حجۀ ابن الحسن العسکری (ع) و میلاد با سعادت آخرین نبی و رسول الهی و هفته وحدت ، بعد از ماهها گفتگو و همنشینی سرانجام در یک جمع بندی نهایی و براساس ارزیابی هایی متعدد برای حل مشکلات و معضلات این دو شهرستان و انجام مطلوب و منطقی و منسجم مطالبات و رفع گرفتاریهای اجتماعی مقرر گردید تا : 
 الف-حضور مسئولانه ، شکوهمند و مشارکت جویانه ی انقلابی در انتخابات دوم اسفند ماه 98 مجلس شورای اسلامی را وظیفه شرعی و ملی خود دانسته و از هم اکنون آمادگی های لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور پیگیری نمائیم.
 ب-از همه دستگاههای اجرایی و نظارتی و مقامات قضایی خواهانیم تا رعایت اصل بیطرفی و اعتماد مردمی را بعمل آورده و از هم اکنون با متخلفان و متجاوزان به حقوق عامه مردم و دخالت مدیران دستگاههای دولتی در روند انتخاب مردم برخورد قانونی لازم را ایفا نمایند.
 ج-از همه روحانیون ، فرهنگیان ، اساتید و نخبگان صاحب قلم تقاضا داریم در کمال احترام و حفظ آبروی اشخاص نسبت به روشنگری و بررسی وظایف قانونی و حقیقی نمایندگان و نهاد مجلس شورای اسلامی تبیین و تشریح لازم را بعمل آورند.
 د-ما معتقدیم رسانه های عمومی در هر سطح و جایگاه و عنوانی نقش بدیل در فضاسازی لازم انتخاباتی و ارائه اصول اخلاقی ، علمی، قانونی دارند و لازم است تا به تشریح مبانی نظام مشارکت عمومی جامعه همت نموده و از ایجاد هر نوع ابهام آفرینی ، تردید و تهدید حرکتهای ضدامنیتی و قومیتی ، خودداری نمایند.
 و : این شورا پس از انجام مشاوره های متعدد و برگزاری چندین نشست با کلیه کسانی که اعلام ضمنی و آمادگی برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی را مدنظر داشتند، سرانجام همه با حسن نیت و سلامت نفس و احترام متقابل به این جمع بندی رسیدند که :
 1-بزرگان و معتمدین انقلابی ایل قشقایی رأسا بررسی ها و ارزیابیهای لازم را از میان کاندیداهای احتمالی بعمل آورده و یک نفر را به آحاد جامعه معرفی و اعلام نمایند.
 2-از جمع کاندیداهای لرزبان جریان انقلابی برابر مصوبه جلسات به عمل آمده که توسط تمام کاندیداها و نمایندگان آنها و معتمدین انتخابی به امضا رسیده است در حال حاضر آقایان دکتر سید قدرت الله حسینی بحرینی و مهندس اردلان زینل زاده تعیین و جهت پیمایش فرآیند کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام میگردند.
 3-از سایر کاندیداهای این جریان فکری که با حسن نیت و تسهیل و تسریع و همدلی و تفاهم این مجموعه نهایت مساعدت و هماهنگی را اعمال نمودند ضمن تشکر و تقدیر تقاضا میگردد با همراهی و پشتیبانی لازم بستر مناسب و مساعد وحدت برای تحول و تغییر را ایجاد و همچون همیشه راست قامت و خردمندانه هدایت های لازم را مبذول فرمایند.
 شورای راهبردی جریان نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های گچساران و باشت 20 آبان ماه 98



تاریخ انتشار : 21 آبان 1398 00:13



» اخبار مرتبط:

  • گزینه نهایی اصولگرایان/ انتخابات گچساران 3قطبی می شود
  • واکنش تندتاجگردون به بیانیه منتسب به “جبهه مردمی انقلاب اسلامی گچساران”/در ...
  • بیانیه علی پولادی وندا / پیرامون اما و اگرهای فراوان انتخاباتی و رای مردم ، ...
  • کاندیداهای مجلس درحوزه انتخابیه گچساران وباشت شش تایی شدند+اسامی
  • روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان گچساران و باشت تکذیب کرد+متن اطلاعیه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler