مشروح اخبار


» چندخبر ورزشی



 

 

کسب دو مدال طلا توسط جوجیستو کاران استان کهگیلویه وبویراحمد در مسابقات آسیایی

به گزارش روابط عمومی وپایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد دو تن از ورزشکاران تیم جوجیستو استان در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال زرین طلا شدند . در جریان مسابقات آسیایی این رشته ورزشی که با حضور 70 کشور از تاریخ 28/مهرماه الی 30مهرماه در جزیره کیش برگزار گردید آقای سلیم جوکار در وزن 94 کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا شد. همچنین وحید موسوی دیگر جوجیستو کار کشورمان از استان در وزن 77 کیلو گرم موفق به کسب طلا و مقام اول شد. در رده تیمی نیز تیمهای ایران ،پاکستان و هندوستان به مقامهای اول تا سوم دست یافتند . روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان این موفقیت رابه این ورزشکاران و مربی تیم اقای فردین موسوی تبریک عرض می نماید .

در گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان :زمین فوتبال روستای دستگرد شهر دهدشت افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان ،با حضور خاضع مدیر کل ورزش  و جوانان استان ،نیرومند معاونت توسعه ورزش اداره کل ،برومند رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه،قنبرزاده مسئول روابط عمومی اداره کل و جمعی از ورزشکاران و اهالی روستای دستگرد زمین فوتبال این روستا افتتاح شد.این فوتبال زمین روستایی در زمینی به مساحت 12000 متر مربع و ابعاد 100×120 متر با اعتبار 000/000/700 ریال از محل اعتبارات ملی کار احداث آن از خرداد ماه امسال آغاز و دیروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید. دیوار کشی و عملیات خاکبرداری این پروژه به صورت امانی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه و با نظارت دفتر فنی و مهندسی اداره کل انجام گردید.

پیروزی تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران درهفته اول  لیگ برتر کشور.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در هفته اول لیگ برتر هندبال بانوان کشور صاحب اولین پیروزی شد. در این دیدار که بین تیمهای ایران تایل کرمان و نفت و گاز گچساران در کرمان برگزار گردید تیم هندبال نفت و گاز گچساران موفق شد با نتیجه (25 بر 23 )میزبان خود تیم ایران تایل کرمان را شکست دهد. در لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیمهای نفت و گاز گچساران ،بیمه رازی تهران ،شهید کشوری کردستان ،شهرداری تبریز ،ذوب آهن اصفهان ،فیروز آباد فارس ،ثامن الحج سبزوار حضور دارند و بصورت رفت و برگشت با هم دیدار خواهند نمود. دیدار دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران روز جمعه 5 /8/91 در گچساران و مقابل تیم فیروز آباد فارس خواهد بود . 

آرمان قنبرزاده مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان




تاریخ انتشار : 3 آبان 1391 08:38



» اخبار مرتبط:

  • لیگ دسته دوم فوتبال کشور/ نفت و گاز گچساران میزبان تیم شهرداری لنگرود است.
  • مهمترین خبرهای ورزشی شهرستان گچساران
  • خبرهای ورزشی شهرستان گچساران
  • پیروزی تیم فوتبال شهرداری گچساران در لیگ دسته سوم باشگاههای کشور
  • چندخبر ورزشی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler