مشروح اخبار


» سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر



وزیر ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید به منظور افتتاح چند طرح ورزشی به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه وارد فرودگاه گچساران شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت.

افتتاح خانه جوان شهر دوگنبدان، سالن ورزشی روستای سرابیز شهرستان گچساران، خانه جوان و مجموعه ورزشی شهر بهمئی، خانه جوان و چمن مصنوعی فوتبال شهر دهدشت و سالن ورزشی روستای چنارستان شهرستان بویراحمد از جمله برنامه های مسعود سلطانی فر به کهگیلویه و بویراحمد است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد درآغاز بهره‌برداری از این طرح‌ها گفت:  هدف از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوان به کهگیلویه و بویراحمد بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی است.
حسین کلانتری افزود: ۹ طرح ورزشی شامل خانه جوان، سالن ورزشی وچمن مصنوعی در گچساران،بهمئی، دهدشت و بویراحمد با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان افتتاح می شود.
وی سه سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال، چهار چمن مصنوعی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و یک باب خانه جوان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال را از طرح های افتتاحی با حضور وزیر ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
کلانتری تصریح کرد: ۲۶ طرح ورزشی با اعتباری بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
وی اظهار کرد: این طرح ها شامل ۲۱ چمن مصنوعی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، سه مینی سالن کوچک با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و ۲ سالن ورزشی چند منظوره است.

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

 

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

 

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

 

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

 



تاریخ انتشار : 16 آبان 1398 12:54



» اخبار مرتبط:

  • سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر
  • برنامه کاری تاجگردون در گچساران وباشت ؛ از نشست خصوصی تا همراهمی وزیر و است ...
  • وزیر ورزش و جوانان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
  • وزیر ورزش به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند/جزییات
  • سالن ورزشی 1200 نفری گچساران به بهره برداری رسید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler