مشروح اخبار


» گزینه نهایی اصولگرایان/ انتخابات گچساران 3قطبی می شود



بازار انتخابات مجلس شورای اسلامی  دست کم در فضای مجازی و رسانه ای محلی زودتر از انچه تصور شود در گچساران گرمی به تنور خود دید.

 

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ گچساران وباشت که در طی دو دوره گذشته وکالت خود در بهارستان را به غلامرضا تاجگردون سپرده است ،در دوره یازدهم شواهد حکایت از این دارد که انگار دراین دوره بسادگی دور قبل  نیست ، از تعدد کاندیداها تا تنوع مخالفین و منتقدین. عمده کاندیداهای حضور در انتخابات از طیف اصولگرایان بودند و در جبهه دیگر تاجگردون به تنهایی رقابت می کند  وهمین تعدد باعث گردیدتا اصولگرایان برای رسیدن به وحدت جلساتی را برگزار کنند که در هر نشست یکی از دور رقابت خارج می شد بطوری که  بیعت اصل را باید اولین  کناره گیری برشمرد.
حالا بیت اصل به رسانه ها گفته در 48 ساعت آینده گزینه نهایی اصولگرایان معرفی می شود تا از بین سید قدرت حسینی ، علیمراد جعفری ، اردلان زینل زاده  و... یکی بعنوان گزینه نهایی اصولگرایان در انتخابات اسفند 98 مورد حمایت  طیف خود قرار گیرد.  اصولگرایان  در گچساران وباشت بارها گفتند که  ملاک انتخاب گزینه نهایی  با همفکری درون حوزه ای باشد نه برون حوزه ای ، و این شائبه بنظر ترس از جابنداری به نفع یکی از کاندیداها را بهمراه داشت ، وشاید در نتیجه نهایی روزهای آینده هم تاثیر گذار باشد. صحبت های زینل زاده در منطقه آرو و برائت ضمنی وی از تفکر راست و چپ این احتمال را قوت بخشید که اولا زینل زاده گزینه نهایی اصولگرایان نباشد .

اگرچه علیمراد جعفری گفته تاپایان در صحنه می ماند اما روند رسانه ای این کاندیدانشان می دهد همه چی در اردوگاه اصولگرایان برای ختم به سید قدرت ختم می شود .

اگر گزینه نهایی اصولگرایان فردی غیر از زینل زاده باشد بدون شک باید انتخابات گچساران را تا قبل از اعلام نهایی تایید صلاحیت ها حداقل 3قطبی دانست .

اتفاقی که می تواند انتخابات پیش رو در گچساران وباشت را هم از جدال اصلاح طلب –اصولگرا خارج کند و رنگ وبوی قومیتی چاشنی آن تا حدودی گردد.

 

بهرحال باید منتظر ماند تا نتیجه نهایی همفکری اصولگرایان در انتخابات پیش رو مشخص و به جامعه معرفی گردد وبعد با سهولت بیشتری در این زمینه اظهار نظر کرد



تاریخ انتشار : 10 آبان 1398 22:14



» اخبار مرتبط:

  • حمله نماینده سابق کهگیلویه به جبهه مردمی انقلاب /اختلاف اصولگرایان بر سر ا ...
  • نشست اصولگرایان در زادگاه "تاجگردون" برگزار شد
  • رونمایی از گزینه اصولگرایان گچساران وباشت توسط یک خبرگزاری!
  • زمان معرفی کاندید اصولگرایان گچساران وباشت اعلام شد
  • ازکاندید شدن "موحد"درگچساران تاعبور از حسینی برای شکست تاجگردون
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler