مشروح اخبار


» در سال جاری محقق شد؛ رشد 36درصدی کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌های حامیان به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد در شش‌ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش‌یافته است.

به گزارش راک نیوز، قباد مبشری  گفت: در حال حاضر 10 هزار و 676 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که 5031 نفر دارای حامی و مابقی بدون حامی هستند. 
وی تعداد کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را 6975 حامی عنوان و بیان کرد: از این تعداد 6965 نفر حامی حقیقی و 10 مورد حامی حقوقی هستند. 
مبشری افزود: حامیان نیکوکار در شش‌ماهه نخست سال جاری پنج میلیارد و 576 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است. 
وی بابیان اینکه طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۷۸ باهدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و سایر موارد آغاز شد، گفت: در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند. 
مبشری خاطرنشان کرد: تعداد فرزندان ایتام تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری 3806 نفر است که از این تعداد 2791 نفر دارای حامی و 1015 نفر بدون حامی هستند. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به طرح محسنین این نهاد برای حمایت از فرزندان خانواده‌های با سرپرست ناتوان اشاره و بیان کرد: در حال حاضر 6870 کودک در قالب این طرح تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که 2240 نفر از این کودکان از حمایت و کمک‌های حامیان خیر و نیکوکار بهره‌مند می‌شوند. 
مبشری گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین اقدام کنند.
وی تأکید کرد: در حال حاضر بسترهای مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.



تاریخ انتشار : 4 آبان 1398 15:30



» اخبار مرتبط:

  • حمایت ۶۹۶۸ حامی از ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه و بویراحمد
  • در آستانه هفته اکرام ایتام مطرح شد: ۷هزار کودک نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی ...
  • 548 خیر و حامی در طرح محسنین و اکرام ایتام با کمیته امداد گچساران همکاری می ...
  • مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد: ۷۰۰۰ نفر از فرزندان محسنین مددجویان ...
  • رشد 62 درصدی حمایت حامیان به ایتام کهگیلویه و بویراحمدی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler