مشروح اخبار


» رئیس کل دادگستری استان فارس: رصد فعالیت های زود هنگام انتخاباتی در استان



حجت الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی دادگستری استان فارس، اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال لازم است برنامه ریزی ویژه‌ ای در خصوص پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی انجام شود.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ رئیس کل دادگستری استان رصد فعالیت‌ های انتخاباتی را یکی از راهکار‌های پیشگیرانه در وقوع جرم انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: جرائم و تخلفات انجام شده در حوزه انتخابات بدون نوبت و با اولویت رسیدگی می‌ شوند.
حجت الاسلام موسوی به وظایف و رسالت مهم این ستاد که متشکل از رئیس کل دادگستری، رئیس ستاد انتخابات، معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، دبیر ستاد انتخابات، دادستان مرکز استان، مسئول دانشگاه و نهاد‌ها در مراکز استان ها، اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی صدا و سیما، ارشاد، شورای نگهبان و سازمان قضایی و نیرو‌های مسلح است اشاره کرد و مهم‌ ترین آن را پیشگیری از تخلفات و جرائم عنوان کرد.
او با بیان اینکه قوه قضایییه با هرگونه ایجاد آشوب و بی نظمی احتمالی در انتخابات شدیدترین برخورد را دارد، ادامه داد: دستگاه‌ های امنیتی و اطلاعاتی استان تخلفات احتمالی را رصد می‌ کنند و با متخلفان بدون اغماض برخورد جدی خواهند داشت.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه همه قضات و شورای قضایی استان با تلاش مستمر و جهادی پای کار هستند، تصریح کرد: امیدواریم همگی دستگاه‌ ها با همدلی و وفاق اجتماعی، نسبت به برگزاری انتخابات سالم گام بردارند و انتخابات امسال پر شور‌تر از دوره‌ های قبل برگزار خواهد شد.
رئیس کل دادگستری فارس در پایان از رسانه‌ ها خواست در زمینه تبلیغات انتخاباتی دقت کافی داشته باشند و از فرد خاصی حمایت نکنند.
انتهای پیام/م



تاریخ انتشار : 3 مهر 1398 17:39



» اخبار مرتبط:

  • بازداشت 58 نفر از عاملان درگیری در ممسنی
  • رئیس‌ کل دادگستری فارس:نتیجه بررسی صلاحیت 300 کاندیدای انتخاباتی در فارس اع ...
  • رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:تذکر مکتوب به 2 کاندیدای انتخابا ...
  • رییس کل دادگستری استان فارس :فعالیت نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی رصدمیش ...
  • هشدار رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛ برخورد قاطع با هرگونه تخلف احتم ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler