مشروح اخبار


» آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد



دستگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی با حضور اعضای شورای اداری و اصحاب رسانه معرفی و شرکت آب منطقه ای استان برای سومین سال متوالی در گروه شرکت ها، بیمه ها و بانک ها به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای 

به گزارش راک نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، احمد عباسیان رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت گفت: در سال جاری 76 دستگاه اجرایی در ۵ گروه زیربنایی و تولیدی، دستگاه علمی -فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و قضایی، شرکت‌ها، بیمه‌ها و بانک‌ها و دستگاه‌های حمایتی، سلامت و بهداشت تقسیم شدند ، که شرکت آب منطقه ای استان در بین شرکت ها، بیمه ها و بانک ها حائز رتبه برتر شد . 
وی در ادامه یادآور شد : این شرکت در بین 76 دستگاه اجرایی استان موفق به اخذ کامل امتیاز شاخص‌های اختصاصی شد که این موفقیت مرهون تلاش همه همکاران بالاخص مدیر عامل و هیئت مدیره می باشد. 
در ادامه این مراسم لوح تقدیری با امضاء استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اهداء شد.
در این لوح آمده است :
جناب آقای مهندس علی داودی مهر 
مدیر عامل محترم شرکت سهامی آب منطقه ای استان 
با سلام و احترام
ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقاء اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاههای اجرایی استان در دو بُعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان دستگاه برتر استان در گروه شرکت ها ، بانک ها و بیمه ها برگزید. بدینوسیله از تلاش های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نماییم. امید است با استعانت از ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج ) با استمرار تلاش ها شاهد توفیقات روز افزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و ماموریت های محوله باشیم.

آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

 

آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی شد

 



تاریخ انتشار : 30 شهریور 1398 21:05



» اخبار مرتبط:

  • گمرکات استان بوشهر سازمان برتر جشنواره شهید رجائی شد
  • گمرکات استان فارس بعنوان سازمان برتر در جشنواره شهید رجایی برگزیده شد
  • دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
  • اداره کل پزشکی قانونی استان به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی انتخ ...
  • دستگاه های برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند/ اداره کل راه وشهرسازی دستگا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler