مشروح اخبار


» تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مصمم به برخورد با متخلفان حوزه درمان است؛ بیمارستانهای متخلف تعطیل می شوند



مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه دریافت مازاد بر تعرفه در قالب زیر میزی یا از طریق صدور دو فاکتور یا پرداخت به حساب نزدیکان پزشک تخلف محسوب می‌شود، تاکید کرد: که بیمارستانها و مطب های متخلف تعطیل می شوند.

به گزارش راک نیوز و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، براتعلی صالحی در مورد نحوه ورود اداره کل تعزیرات حکومتی به تخلف بیمارستانها در قالب اخذ هزینه  اضافی در استفاده از تجهیزات پزشکی یا صدور فاکتور در زمان ترخیص بیماران، گفت: گاه بروز تخلفاتی در حوزه درمان گزارش می شود و به همین دلیل این اداره هر ماه نشستی تحت عنوان تعیین تعرفه نسبی با حضور معاون درمان علوم پزشکی یاسوج برگزار می کند و تعرفه و آنچه مازاد بر تعرفه های بیمارستانها دریافت می شود یکی از مواردی است که مورد بررسی قرار می‌گیرد.
صالحی تصریح کرد: بی تردید دریافت مازاد بر تعرفه در هر قالبی اعم از زیر میزی یا از طریق صدور فاکتور یا پرداخت به حسابهای دیگران تخلف محسوب می شود. وی یادآورشد:  مواردی هم گزارش شده که پزشکی دو دستگاه کارتخوان داشته یا دو شماره حساب داشته و دریافتی از بیماران را در دو بخش به حساب خود و فرد دیگری که با آنها مرتبط بوده انجام داده است که تمام این موارد گرانفروشی محسوب شده و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. صالحی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مصمم و جدی با متخلفان حوزه درمان برخورد می کند، خاطر نشان کرد: تعیین مجازات در این حوزه بستگی به  نوع تخلف دارد و ممکن است  تمام بیمارستان در ارتکاب تخلف سهیم باشد که در این صورت  حکم تعطیلی بیمارستان صادر می شود. مدیر کل تعزیرات حکومتی استان عنوان کرد: در این روند دو بار به بیمارستان که تخلف در آن صورت گرفته تذکر داده  می‌شود و در صورت تکرار  تخلف برای بار سوم، موجب تعطیلی موقت بیمارستان می‌شود. وی گفت: هر گونه تخلف مراکز بهداشتی که به سلامتی جامعه آسیب وارد کند، منجر به تعطیلی واحد درمانی خواهد شد.



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1398 18:28



» اخبار مرتبط:

  • تغییر یکی دیگر از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد/جزئیات
  • تغییر یکی دیگر از مدیران شهرستان کهگیلویه/رئیس اداره تعزیرات حکومتی منصوب ش ...
  • رسیدگی و صدور رأی 250 پرونده در تعزیرات کهگیلویه
  • تعطیلی یک مرکز پوست و مو و شرکت تولیدی تجهیزات پزشکی درشیراز
  • پلمب مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler