مشروح اخبار


» پرستاری که با اهدا اعضای خود ایثار را معنی کرد



معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از یازدهمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۸ خبر داد.




به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ دکتر سبز گفت:مرحوم محمد کشاورزی،پرستار ۴۰ ساله اهل نورآباد ممسنی که سالها در   گچساران، همچون فرشته ای فداکار بر بالین بیماران حاضر بود،در آخرین سکانس زندگی اش نیز به عالی ترین شکل ممکن گذشت و فداکاری را معنا بخشید و نام زیبای خود را در این دیار جاودانه کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی افزود:مرحوم کشاورزی که دارای دوفرزند ۱۳ ساله و ۹ ساله بود   در سانحه ای رانندگی دچار ضربه و خونریزی های وسیع مغزی و در پی آن مرگ‌مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده های کشاورزی و زمان پور به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

پرستاری که با اهدا اعضای خود ایثار را معنی کرد

 

وی ادامه داد: این خانواده های فرهیخته و ایثارگر در لحظاتی سخت وجانکاه ،با تصمیمی درست و انسانی، به هموطنانشان حیاتی دوباره بخشیدند.
سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های کشاورزی و زمان پور گفت: متاسفانه این پرستار ۴۰ ساله که درتاریخ ۲۷ مرداد ماه ۹۸ بر اثر سانحه رانندگی دچار ضربه مغزی شده و به کما رفته بود در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی گچساران بستری شد.

وی افزود بعد از تایید مرگ مغزی این مرحوم ،تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز در ساعت شش صبح سه شنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۸ در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، عمل برداشت عضو را انجام دادند تا با اهداء آنها به نیازمندان ، زندگی دوباره بخشند.

 

پرستاری که با اهدا اعضای خود ایثار را معنی کرد

 


به گزارش راک نیوز ؛ مرحوم محمد کشاورزی،عصر 27 مردادماه حوالی ساعت 17  در محور گچساران -باشت بعلت برخورد خودروی سواری با گارد ریل بشدت مصدوم که تلاش پزشکان برای نجات جان وی نتیجه ای در برنداشت .



تاریخ انتشار : 29 مرداد 1398 12:36



» اخبار مرتبط:

  • دهمین اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ انجام شد
  • معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد: هشتمین اهداء عضو استان کهگیلو ...
  • نوگل ۵ساله سی سختی پیام آور امید وایثار
  • بانویی که درشب تولدش با اهدا اعضاء جانی دوباره به همنوعان خود بخشید
  • جوان دهدشتی با اهدای عضو به بیماران زندگی دو باره بخشید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler