مشروح اخبار


» اطلاعیه سازمان هواشناسی برای ۱۸ استان کشور



سازمان هواشناسی با پیش بینی یک هفته بارانی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی برای ۱۸ استان کشور اعلام کرد از امروز در برخی مناطق کشور هوا خنک می شود.

به گزارش راک نیوز، در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب برای شمال آذربایجان شرقی،‌ جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان،‌نیمه جنوبی فارس،‌نیمه جنوبی کرمان،‌ رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و برای خراسان شمالی،‌ارتفاعات البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده، صاعقه و وزش باد و برای استان‌های گلستان و شرق مازندران رگبار،‌رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.
بعدازظهر و اوایل شب شنبه 5 مرداد در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، نیمه جنوبی کرمان رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده گاهی صاعقه و وزش باد روی خواهد داد.
در ساعات بعدازظهر و اوایل شب یکشنبه 6 مرداد برای شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی و غرب کرمان، نیمه جنوبی فارس، برخی مناطق هرمزگان رگبار، وزش باد شدید و صاعقه و برای ارتفاعات استان‌های زنجان،‌ قزوین،‌ البرز، تهران، سمنان،‌کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان رگبار پراکنده، وزش باد و رعد و برق پیش بینی شده است.
روزهای دوشنبه و سه شنبه 6 و 7 مرداد به ویژه در ساعات بعدازظهر در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، اردبیل، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و برخی مناطق هرمزگان رگبار، وزش باد شدید موقتی و صاعقه و در شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شرق فارس ، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز،‌تهران و سمنان رگبار پراکنده،‌ صاعقه و وزش باد روی می‌دهد.
روزهای جمعه و شنبه هفته آینده با نفوذ جریانات خنک شمالی ضمن کاهش دما در این مناطق دریای خزر مواج خواهد بود. طی مدت یاد شده در جنوب تهران، قم،‌البرز، قزوین، مرکزی، غرب اصفهان،‌یزد، جنوب سمنان، کرمان، شرق خراسان جنوبی سرعت باد افزایش یافته که در برخی مناطق موجب وقوع پدیده گرد و خاک خواهد شد.
 منبع: تسنیم



تاریخ انتشار : 5 مرداد 1398 12:21



» اخبار مرتبط:

  • بارش شدید باران در ۱۰ استان کشور در روز شنبه/جزییات
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از شنبه/تشدید بارش‎‌ها در سه استان
  • سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می شود
  • منتظر گرد وخاک در تهران باشید
  • کاهش دما رگبار پراکنده و رعدو برق در 20 استان کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام