مشروح اخبار


» برنامه عصر جدید قربانی گرفت! + عکس



کشف استعدادها و کمک به رشد آنها کلید واژه ای است که بارها توسط مجری و داوران برنامه عصر جدید از آنتن رسانه ملی گفته شده است و این استعدادها برای بهتر دیده شدن دست به کار های سخت و خطرناک می زدند.

به گزارش راک نیوز به نقل از ایلنا؛ نوجوان ۱۲ ساله ای که درحال تقلیدازحرکات نمایشی برنامه عصر جدید بود دچارخفگی شد و جان باخت.
براساس این گزارش، اقدام این نوجوان هنگامی رخ داد که اعضای خانواده وی برای انجام کاری به بیرون از خانه رفته بودند و سهیل در خانه تنها بود اما پس از مراجعه به خانه با جسد حلق آویز فرزندشان مواجه شدند.

سهیل نصیرایی ساکن بخش گتاب روستای کرتیچ‌کلا (بالا میرکلاء) بابل بود. به گفته خانواده‌اش وی با دیدن حرکات نمایشی در برنامه تلویزیونی عصر جدید قصد انجام این حرکات را داشته که به‌ دلیل نداشتن مهارت و آشنایی کافی با فنون ریسمان پروازی جان خود را از دست داد. 
جسد قربانی برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.
پدر سهیل درباره این ماجرا گفت: با پسرم در حال تماشای برنامه عصر جدید بودیم آن قسمتی بود که شرکت‌کننده طنابی به دور گردنش انداخته بود و حرکات نمایشی اجرا می‌کرد. پسرم پرسید: بابا این‌ها چنین کاری انجام می‌دهند خفه نمی‌شوند؟ گفتم: این‌ها سال‌های سال تمرین کرده‌اند و یک دکتر هم آنجا حضور دارد که اگر مشکلی پیش آمد کمکشان کند. گفتم پسرم این کارها خیلی خطرناک است و نیاز به تمرین و مهارت زیادی دارد. 
پسر من گاهی کارهای خطرناک انجام می‌داد من هم به او هشدار داده بودم که چنین کارهایی را وقتی تنهاست انجام ندهد. روز حادثه با پرچمی که در خانه داشتیم و در طبقه پایین خانه بود می‌خواسته به تقلید از حرکاتی که در آن برنامه دیده بود خودش را تاب دهد که پرچم را بالای میله‌ای که روی ستون خانه بود گذاشته و آویزان شده اما گیر افتاد و نتوانست خودش را نجات دهد./ایلنا

 



تاریخ انتشار : 25 تیر 1398 16:44



» اخبار مرتبط:

  • اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس زیر نظر گابریل کالدرون
  • دوباره خبر تلخ تجاوز جنسی به یک کودک : تجاوز مربی مشهور بدنسازی به پسر 9 سا ...
  • دوباره خبر تلخ تجاوز جنسی به یک کودک : تجاوز مربی مشهور بدنسازی به پسر 9 سا ...
  • کامران می خواست به من تجاوز کند،‌ اجازه ندادم /نوجوانی که آدم کشت
  • خواهرکشی بخاطر متن پیامک!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler