مشروح اخبار


» پایین آمدن توان خرید مرغ گرم در استان



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خواستار توزیع مرغ منجمد در بازار شد و گفت: برخی در این استان توان خرید مرغ گرم را ندارند.

به گزارش راک نیوز  ،داریوش دیودیده در نشست کمیته فرعی نظارت بر کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی خواهان عرضه مرغ با قیمت 11500 تومان در بازار هستند که طبق یک آنالیز منطقی در این صورت مرغ باید با قیمت 7 هزار و 800 تومان از مرغداری‌ها خارج شود.

وی با بیان اینکه قیمت تمام شده مرغ برای مرغدار بیش از این مبلغ است، عنوان کرد: در صورت رها بودن مرغ زنده و عدم چاره اندیشی اعمال این قیمت سخت است زیرا در صورت اجرایی شدن این قیمت با کمبود مرغ در بازار روبه‌رو می‌شویم زیرا تمایلی برای عرضه با این قیمت با توجه به افزایش هزینه تمام شده، وجود ندارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با تعیین و تکلیف قیمت گوشت قرمز در استان برخی قصابی‌ها و دامداران اعلام کردند که با این قیمت امکان تامین دام وجود ندارد و مجبور بوده از سایر نقاظ کشور دام وارد کنیم.

دیودیده با اشاره به تعطیلی برخی کشتارگاه‌ها در روز یکم و دوم فرودین ماه ادامه داد: این اقدام سبب بروز مشکلاتی می‌شود که انتظار می‌رود از هم اکنون در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای برخی متخلفان در بازار بیان کرد: سازمان صمت امکان برخورد فوری ندارد ولی بعد از تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات حکومتی احساس می‌شود برخورد بازدارنده صورت نمی‌گیرد.

دیودیده با تاکید بر اینکه برخی بر این باور هستند که برخورد تعزیرات حکومتی یا بازدارنده نبوده و یا اجرایی نمی‌شود، ادامه داد: در زمینه گران شن خودسر شن و ماسه در یاسوج کاری که از سازمان صمت بر می‌آمد تشکیل پرونده و ارسال به تعزیرات بوده که در این زمینه 3 پرونده تشکیل دادیم.



تاریخ انتشار : 27 اسفند 1397 20:35



» اخبار مرتبط:

  • ورود محموله 10 تنی مرغ گرم از رامهرمز به شهر یاسوج
  • آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس تعزیرات کهگیلویه خبر داد:کم‌کاری آشکار بازرسان کهگیلویه در بازرسی از ب ...
  • اعلام نرخ مصوب گوشت در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه: قیمت اعلامی برای گوشت قرمز در چاروسا ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام