مشروح اخبار


» جشنواره چهره های برتر کارآفرینی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود



همایش تامین اجتماعی و کارآفرینان و هفتمین جشنواره انتخاب چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود .

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت : این همایش از ساعت ۹:۳٠ تا ١٢ روز دوشنبه بیستم اسفندماه جاری با حضور مقام ها،مسئولان سازمانی،استانی و جمعی از کارآفرینان استان در محل اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج برگزار خواهد شد .
عباس نور محمدی در گفتگو با راک نیوز اظهار داشت:در این همایش ، چهار نفر از چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان نیز معرفی و از آنان تجلیل خواهد شد .
وی درباره معیارهای انتخاب این کارفرمایان گفت : رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی در محیط کارگاه و جلوگیری از حوادث کار ، افزایش تولید کالای ایرانی ، حفظ و صیانت از نیروی انسانی شاغل ، حفظ حقوق بیمه شدگان با ارائه لیست حق بیمه بر مبنای تعداد کارکنان و دستمزد واقعی و پرداخت بموقع حق بیمه آنان ، انجام معاینات پیش از استخدام و معاینات دوره ای کارگران برای حفظ سلامت نیروی کار و استفاده از سیستم مکانیزه برای ارسال لیست ، پرداخت حق بیمه و و دریافت ابلاغ الکترونیکی ، از شرایط و معیارهای لازم به منظور انتخاب کارآفرینان برتر است .  
نورمحمدی افزود : کارفرمایان به عنوان صاحبان سرمایه و تولید و سازمان تامین اجتماعی به عنوان حامی نیروی کار، نیازمند تعامل و ارتباط مستمر و سازنده هستند و برگزاری این همایش در همین راستا صورت می گیرد .



تاریخ انتشار : 19 اسفند 1397 17:22



» اخبار مرتبط:

  • پرداخت نکردن بیمه کارگر از سوی کارفرما جریمه دارد
  • هدف سازمان تامین اجتماعی حمایت از نیروی کار است/4هزار و500کارگر شرکت بهره ب ...
  • سومین دفتر کارگزاری رسمی سازمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت ...
  • مهلت بهره مندی کارفرمایان از بخشودگی جرائم بیمه ای دهم تیر پایان می یابد
  • کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود
  • » اشتراک گزاری خبر