مشروح اخبار


» پیام قدردانی روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم ایل بهمئی



پس از برگزاری باشکوه یادواره شهدای ایل بهمئی روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از شور انقلابی و جهادی مردم ایل بهمئی در پاسداشت آرمان‌های بلند شهیدان قدردانی کرد.

 

به گزارش راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ، متن پیام روابط عمومی کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 حماسه بزرگ ایل غیور، انقلابی و ولایتمدار بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد که  پنج شنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ و در آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی با برگزاری "نخستین یادواره شهدای بهمئی" رقم خورد، نشان داد اتحاد و وحدت مثال‌زدنی طوایف و اقوام مختلف ایرانی در پایبندی به آرمان‌های بلند شهیدان و پاسداشت یاد و خاطره آنان همچنان سکه رایج و نماد عزت و عظمت ایران اسلامی است .

این حضور پرشور، ستودنی و باشکوه _که جانشین فرمانده کل سپاه نیز افتخار همراهی با مردم نجیب، فهیم و شریف بهمئی را داشتند_ بیانگر این حقیقت بود که بر خلاف تلاش های شیطانی بدخواهان نظام در ایجاد گسست و فاصله بین ملت ایران، بویژه نسل جوان با فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم ایثار و مقاومت، پاسداشت میراث شهیدان و ارزش‌های دفاع مقدس همچنان بزرگترین مجاهدت و فریضه مردمان این سرزمین به شمار می رود و اجازه نخواهند داد حماسه و شور حسینی آنان در تجلیل و تعظیم به مقام شامخ شهدا از خاطره ها و زندگی جاری آنان محو شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدردان این حضور معنادار ،شگفت‌انگیز و الهام‌بخش که بحمدالله جای جای میهن عزیزمان تجلی‌گاه آن است ،بوده و باور عمیق دارد یاد دفاع مقدس و شهیدان به برکت همت و غیرت آحاد ایرانیان در جامعه اسلامی زنده و یاری بخش پیش روندگی کشور در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رسیدن به دروازه های تمدن نوین اسلامی خواهد بود.


 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی



تاریخ انتشار : 18 اسفند 1397 18:53



» اخبار مرتبط:

  • در پی برگزاری پرشور یادواره شهدای بهمئی؛ روابط عمومی کل سپاه از مردم ایل به ...
  • فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور حماسی مردم در مراسم ۹ دی ...
  • فوری:سپاه انتقام حمله تروریستی تهران را گرفت
  • یادواره 91 شهید باشت با حضور گسترده مردم و مسئولان در مصلای این شهر برگزار ...
  • بیانیه سپاه پاسداران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler