مشروح اخبار


» وُرد در کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین می رود



محمد سلیمی راد فیلمساز مطرح هم استانی فیلم کوتاه وُرد(مکان) را به عنوان هفتمین اثر کوتاه خود اسفندماه سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین می برد.


به گزارش راک نیوز "محمد سلیمی راد فیلمساز مطرح هم استانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت وگفت: فیلم کوتاه وُرد(مکان) را به عنوان هفتمین اثر کوتاه خود اسفندماه سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین می برد.

سلیمی راد در این باره گفت: حدود چند ماه است در حال بازنویسی فیلمنامه جدیدم هستم که به تازگی نسخه نهایی آن آماده شد در حال حاظر در مرحله پیش تولید هستیم و ان شالله دهم اسفندماه ۹۷ آن را در یاسوج جلوی دوربین می برم.

سلیمی راد اضافه کرد فیلم با هزینه شخصی ساخته می شود و بعد از مراحل فنی تدوین و صداگذاری در سال جدید برای جشنواره های معتبر داخلی و خارجی ارسال می شود
گفتنیست وحید بیوته مدیر فیلمبرداری فیلم کوتاه وُرد در بیست و سومین جشنواره بین المللی "کمرایمیج"(معتبرترین جشنواره فیلمبرداری جهان) که هرساله با حضور فیلمبرداران مطرح سراسر دنیا در کشور لهستان برگزار میشود برای فیلم "مرد نمکی" کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلمبرداری شده بود.

در خلاصه داستان فیلمنامه وُرد آمده است که یک مامور ژاندارمری برای رساندن دو مجرم به مقصد در بین راه دچار مشکلاتی می شود.

عوامل فیلم کوتاه وُرد:

نویسنده و کارگردان: محمد سلیمی راد
مشاور فیلمنامه: داریوش غریب زاده
دستیار کارگردان: سجاد ایمانی
مدیر فیلمبرداری: وحید بیوته
مدیر صدابرداری: مجید نجاتی
مدیر تولید و برنامه ریز: رسول حاتمی نژاد
منشی صحنه و راکوردر: فروزان جاویدی
طراح گریم: شهربانو نیسنی
تدوین و صداگذاری: بهنام پورشکیبا
بازیگران: مسعود کشاورز- بابونه راستگویان- محمد صالح کرمی- حنا سیاوشی

محمد سلیمی راد؛ مدرس انجمن سینمای جوان استان پیش از این با ساخت فیلم های کوتاه مستند و داستانی در جشنواره های مختلف ملی و منطقه ای حائز رتبه برتر شده بود.



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1397 01:42



» اخبار مرتبط:

  • آزمون اولین دوره «مشاغل سینمایی» در دهدشت برگزار شد/جزییات
  • راهیابی دو اثر حوزه هنری استان به جشنواره بین المللی فیلم رشد
  • تشریح برنامه های جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه
  • سلیمی راد / نگاه ویژه جشنواره فیلم فجر به حوزه دفاع مقدس
  • اکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در یاسوج پایان یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler