مشروح اخبار


» فیلم‌های جشنواره فجر در دهدشت اکران خواهد شد/جزییات



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دهه فجر امسال در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش راک نیوز ، نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان صبح امروز با حضور اعضای این کمیته در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار شد.

در این نشست که با هدف تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام خجسته دهه فجر برگزار شده بود اجرای جشن انقلاب،برپایی نمایشگاه‌،سرود،رقابت‌های ورزشی و جشنواره‌ها از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در شهرستان عنوان شد.

سید ایرج کاظمی‌جو با بیان اینکه هر ساله برنامه‌ریزی مناسبی جهت تشکیل کمیته‌های چندگانه و تقسیم وظایف وجود داشت،گفت: امسال اما با وجود نزدیک بودن دهه فجر تاکنون کمیته‌ها آنطور که باید ساماندهی نشده و نشستی برگزار نشده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه بی‌‌رغبتی نسبت به تشکیل کمیته‌ها و تشریح برنامه‌ها را ناشی از ضعف در پیگیری خواند و افزود: حوزه فرمانداری باید مرتب پیگیر این کمیته‌ها باشد و از آن‌ها بخواهد در اسرع وقت گزارش خود را ارسال کنند.

کاظمی‌جو یادآور شد: سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی خوبی که وجود داشت کمیته‌ها برنامه‌های خود را از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌کردند اما امسال کمتر به این مهم پرداخته شدو رنگ و بوی دهه فجر کمتر احساس می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره فیلم فجر در دهدشت خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره سال گذشته با استقبال خوب مردمی و نیز حضور پرشور مدیران همراه بود انتظار می‌رود امسال هم باشکوه برگزار شود.

کاظمی‌جو از جشنواره فیلم فجر به ویترین فیلم‌های یک ساله نام برد و گفت: فیلم‌های این جشنواره 12 تا 22 بهمن در سالن شهید آوینی دهدشت اکران خواهد شد.

وی همچنین اجرای سرود دانش‌آموزی با شرکت 200 نفر و جنگ شادی را از دیگر برنامه‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت جشن پیروزی انقلاب عنوان کرد.



تاریخ انتشار : 30 دی 1397 15:03



» اخبار مرتبط:

  • ظهر امروز صورت گرفت افتتاح سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در کهگیلویه
  • آثار جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه در روستاهای کهگیلویه اکران می شود
  • فیلم‌های جشنواره فجر در یاسوج و دهدشت اکران می شود
  • در نشست خبری مطرح شد برنامه‌های متعدد فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویرا ...
  • ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه خبر داد:جشنواره منطقه‌ای فی ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler