مشروح اخبار


» مدیرعامل باشگاه فرازبام دهدشت: داوری‌های نادرست به هندبال کشور آسیب زده است



مدیرعامل باشگاه فرازبام خائیز دهدشت می گوید: وضعیت داوری و لابی‌گری های کمیته داوران فدراسیون هندبال شرایطی را فراهم کرده که باعث آسیب جدی به هندبال کشور شده است.


به گزارش راک نیوز ، وضعیت لیگ برتر هندبال در شرایطی قرار گرفته که اکثر تیم ها به داوری ها و اتفاق های درون مسابقات گلایه دارند. بسیاری از مربیان و مسئولان تیم ها اعتقاد دارند که هندبال درگیر اتفاق ها و حواشی مختلفی شده که از وضعیت کنونی فدراسیون و انتخابات نشات می گیرد و در راس همه کمیته داوران فدراسیون است که باعث ایجاد حواشی می شود.

یکی از باشگاه هایی که به شدت از فضای موجود گلایه دارد فرازبام خائیز دهدشت است که به تیم داوری دیدار اخیر تیمش برابر فولاد مبارکه اصفهان انتقاد می کند.
وضعیت به جایی رسیده که صحبت از احتمال کناره گیری این تیم از لیگ هندبال شنیده می شود.

«مجید پارسایی» مدیرعامل این باشگاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، درباره این موضوع اظهار داشت: متاسفانه فضای خوبی در فدراسیون وجود ندارد و لابی گری برخی در حال ایجاد مشکل برای این رشته است.

مدیر باشگاه فرازبام خائیز با اشاره به داوری های لیگ برتر بیان کرد: تیم داوری که در هفته گذشته مسابقه نجف آباد و ذوب آهن را قضاوت کرده و طبق گفته کارشناس کمیته انضباطی فدراسیون 31 اشتباه تاثیرگذار داشته به جای تنبیه، قضاوت حساس ترین دیدار این هفته را بر عهده گرفته است.

پارسایی افزود: چرا باید داوری که در هفته گذشته مسابقه ای را به حاشیه کشانده و اشتباه های زیادی داشته دوباره توسط رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال عهده دار قضاوت مسابقه ای دیگر شود؟ ما برابر فولاد مبارکه سپاهان نیمه اول را با 5 امتیاز اختلاف برنده شدیم اما در نیمه دوم داوران با قضاوت های پراشتباه باعث شدند ما برنده نشویم.

او با بیان این مطلب که متاسفانه کمیته داوران فدراسیون هندبال کاملا تحت تاثیر برخی لابی گری ها کار می کند، تصریح کرد: متاسفانه این کمیته کاملا تحت تاثیر افرادی است که به دنبال اهدافی خاص در هندبال هستند و به این رشته ضربه می زنند. تاوان این رویه را که قطعا برای انتخابات است باید سرمایه گذار بخش خصوصی بدهد؟

پارسایی همچنین بیان کرد: من به عنوان بخش خصوصی وقتی این شرایط را می بینم چطور می توانم انگیزه ای برای ادامه کار داشته باشم. فعالیت ما در هندبال را دنبال کنید و ببینید چقدر عاشقانه کار کرده ایم اما این رفتارها را می بینیم و کسی هم نیست که صدای ما را بشنود.

با این وضعیت راهی جز کنار رفتن و ادامه ندادن نمی ماند. اگر نمی خواهند بخش خصوصی در ورزش فعال باشد به ما بگویند که راحت تر تصمیم بگیریم.

مدیر باشگاه فرازبام خائیز با انتقاد از کمیته داوران فدراسیون گفت: رئیس کمیته داوران اصلا ایران نیست و کارهایش را برخی افراد دیگر می کنند.

تمام تصمیم ها براساس برنامه های عجیب پشت پرده است و این اتفاق ها تیشه به ریشه هندبال می زند.

متاسفانه همه چیز فدای اهداف انتخاباتی شده و کسی جلودار این رفتارها نیست.

ای کاش نهادهای نظارتی در وزارت ورزش به این مساله ورود کنند و جلوی نابودی هندبال را بگیرند.



تاریخ انتشار : 30 دی 1397 10:13



» اخبار مرتبط:

  • بزرگترین مشکل لیگ هندبال نداشتن اسپانسر است/ کسی که سال آینده بازنشسته است ...
  • پیروزی شیرین خانگی هندبال فرازبام خائیز دهدشت در مقابل نماینده اصفهان
  • با دعوت از 8 تیم؛مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال بانوان برگزار می‌شود
  • اعتراض به قضاوت داوران بازی هندبال نفت و گاز گچساران و نیروی زمیی تهران ر ...
  • صعود هندبالیست های دهدشتی به لیگ برتر هندبال/جزییات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام