مشروح اخبار


» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بار ترافیک محور یاسوج _کاکان سبک می شود/جزییات



معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی برای کاهش بار ترافیکی محور یاسوج_ کاکان عملیاتی می شود.


به گزارش راک نیوز "عزیز فیلی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مسیر گردشگری و توریستی تنگ مهریان به سمت کاکان در محور یاسوج-اقلید قرار دارد که در آینده این محور به صورت چهارخطه و بزرگراه تعریف می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون عملیات اجرایی چهارخطه شدن ۵ کیلومتر از این محور انجام شده است، عنوان کرد: ۵ کیلومتر دیگر این محور به صورت چهارخطه در سال آینده زیربار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: چهارخطه کردن مابقی این محور به سمت یاسوج در دستور کار قرار دارد ولی به علت کوهستانی بودن منطقه شرایط کار کمی سخت است.

فیلی وجود مجتمع های رفاهی و گردشگری  تنگ مهریان، استقبال و حضور گردشگران استان های مختلف از این مسیر و پیست اسکی کاکان را از عمده دلایل پرترافیکی محور یاسوج _کاکان برشمرد و افزود: برای رفع این گره ترافیکی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی پیش بینی شده است.

وی گفت: تکمیل کردن محورهای نیمه تمام، تعریض و شانه سازی آن و اجرای بخشی از محور به صورت تونل از جمله اقداماتی است که در بلند مدت عملیاتی خواهد شد.

فیلی با اشاره به اینکه طرح گردشگری این منطقه آماده است، افزود: بخشی از اعتبار این طرح از محل منابع ملی تامین و بخشی سال آینده تامین می شود.

وی عنوان کرد: امید است پس از سپری شدن فصل سرما عملیات اجرایی در چند قطعه این محور آغاز شود.

فیلی با تاکید بر اینکه محور یاسوج_اقلید در اولویت کار مسئولان استان قرار دارد، بیان کرد: این محور از  محورهای اساسی استان است و اتصال محور یاسوج به آزادراه شیراز _ اصفهان جز اولویت های کاری ما است.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: پیگیر تخصیص منابع خوبی برای رفع مشکلات این محور هستیم.

فیلی گفت: برای سبک شدن بار ترافیکی این محور در کوتاه مدت اکیپ های پلیس راه و راهداری مستقر می شود.



تاریخ انتشار : 29 دی 1397 17:49



» اخبار مرتبط:

  • ممنوعیت صدور مجوز تاکسی تلفنی در یاسوج/ شهرداری ها از ساخت و سازهای غیرمجا ...
  • تعیین تکلیف چهارخطه کردن محور یاسوج – اقلید / تخصیص ۱۰۰ میلیون تومان برای س ...
  • عملیات آسفالت چهار خطه کردن محور سی سخت به یاسوج آغاز شد
  • تعریض و چهارخطه کردن 5 کیلومتر از محور لیکک - بهبهان در دست اجراست
  • پیشنهاد احداث تونل در محور یاسوج- سی سخت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler