مشروح اخبار


» پرداخت ۱۴ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان ​از صندوق امداد ولایت



مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه از منابع صندوق امداد ولایت در سال جاری به مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند استان پرداخت شد.

به گزارش راک نیوز ، قباد مبشری در بازدید از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با اشاره به اینکه خودکفایی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این نهاد است، گفت: صندوق امداد ولایت باهدف پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند راه‌اندازی شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از منابع صندوق امداد ولایت این استان پرداخت‌ شده است، تصریح کرد: این مبلغ به ۴۱۰۷ نفر از مددجویان و اقشار نیازمند واجد شرایط اعطاء شده است.

مبشری با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی در کنار سایر خدمات این نهاد یکی از اقدامات کمیته امداد به‌منظور رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان جهت توانمندسازی آن‌هاست، گفت: وام‌های کارگشایی جهت رفع احتیاجات ضروری اشخاص از قبیل هزینه‌های درمان، ازدواج، تعمیر و تأمین مسکن، بدهکاری‌های مالی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی با در نظر گرفتن شرایط و توانایی نیازمندان به آن‌ها پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه ۱۱۰۰ مورد وام قرض‌الحسنه با اعتبار پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از منابع کمیته امداد در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: در همین زمینه۳۲۲۰ پرونده دیگر در این بانک در حال آماده‌سازی برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان معرفی‌شده این نهاد است.

مبشری با اشاره به اینکه خیران و نیکوکاران با کمک‌های خود نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی نیازمندان کمیته امداد دارند، از تمامی افراد نیکوکار دعوت کرد تا با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یاریگر این نهاد باشند.



تاریخ انتشار : 17 آذر 1397 18:44



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل کمیته امداد گفت : کهگیلویه و بویراحمدی‌ها ۱,۳ میلیاردتومان صدقه پردا ...
  • معاون کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
  • پرداخت بیش از 30 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کهگیلویه و بویرا ...
  • مدیر کمیته امداد باشت:19 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان باشتی ...
  • "پرداخت 540 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد شهرستان ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler