مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛شانزدهم آذرماه فستیوال ظهور‌ و‌ بروز تفکر آزادی خواهی و حق طلبی قشر دانشجو



استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت روز دانشجو آورده است: شانزدهم آذرماه فستیوال ظهور‌ و‌ بروز تفکر آزادی خواهی و حق طلبی قشر دانشجو و دانشگاهیانی است که در سنگر پر عزت دانشگاه درس مقاومت،ایثار و رهایی می آموزند و توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را به بلندای تاریخ به نمایش می گذارند.


در پیام علی محمد احمدی که نسخه ای از آن روز جمعه در اختیار راک نیوز قرار گرفت، آمده است:

 استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛شانزدهم آذرماه فستیوال ظهور‌ و‌ بروز تفکر آزادی خواهی و حق طلبی قشر دانشجو

شانزدهم آذر ماه نماد اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت بزرگ ایران اسلامی و مقابله با زیاده خواهی و جاه طلبی ابرقدتهایی است که سعی در ضعیف نگه داشتن ملتها و وابسته نمودن بیش از پیش آنان دارند.

 پیام حاکیست: این روز تاریخی که به دست عده ای از جوانان و دانشجویان تشنه عدالت و آزادی رقم خورد،در حقیقت مقابله با ظلم و جور استکبارگرانی است که سیطره بر ملتهای مظلوم را در سر می پرورانند و برای دخالت در امور داخلی ملتها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

 در ادامه این پیام آمده است:شانزدهم آذرماه فستیوال ظهور‌ و‌ بروز تفکر آزادی خواهی و حق طلبی قشر دانشجو و دانشگاهیانی است که در سنگر پر عزت دانشگاه درس مقاومت،ایثار و رهایی می آموزند و توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را به بلندای تاریخ به نمایش می گذارند.

احمدی در این پیام آورده است:  بی شک دانشجو به عنوان مظهر و نماد بیداری و آگاهی بخشی در جامعه و شانزده آذرماه به عنوان نقطه عطف و تاریخ ساز، می تواند منشأ خیر و برکت و تحولات مهمی در جامعه باشد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این پیام، این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز را به همه دانشجویان فعال و پرنشاط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در استان تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده است:در این مقطع حساس کنونی با همدلی،وفاق و هم افزایی و تلاش در جهت علم اندوزی و رسیدن به قله های رفیع، ایرانی آباد و آزاد را بسازیم و از این گردنه و شرایط خاص اقتصادی به سلامت عبور کنیم.

گفتنی است16آذر روز دانشجو نامگذاری شده است؛ در چنین روزی در سال 1332 سه دانشجو در اعتراض به سفر ریچارد نیکسون معاون رئیس ‌جمهور وقت ایالات متحده آمریکا به ایران و همچنین از سرگیری روابط ایران با انگلیس، در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.

برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانیRAAKNEWS@همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 16 آذر 1397 20:27



» اخبار مرتبط:

  • پیام تبریک رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو
  • پیام تبریک استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • پیام تبریک استاندار کهگیلویه وبویراحمد بمناسبت روز دانشجو
  • مراسم 16 آذر در دانشگاه پیام نور گچساران با حضور غلامرضاتاجگردون
  • 600 دانشجو امسال در دانشگاه پیام‌نور لنده تحصیل می‌کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler