مشروح اخبار


» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: صدای خرد شدن استخوان نظام‌های جعلی به گوش می‌رسد



فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نظام‌های جعلی در دنیا به زباله‌دان می‌پیوندند، گفت: انقلاب اسلامی ایران به حکومت امام عصر متصل خواهدشد.

به گزارش راک نیوز، سرهنگ حمید خرمدل عصر امروز در جشن «نسیم رحمت» که به همت هیأت راهیان کربلا،بسیج دانشجویی و پایگاه شهید عادلزاده در حسینیه ثارالله دهدشت، شرکت در جشن‌های شادی اهل بیت را زمینه‌ساز ظهور دانست و با اشاره به تلاش دشمنان دین خدا در جهت تخریب اسلام،اظهار داشت: دنیا مکاتب مختلفی را پشت سر گذاشته و یکی از این مکاتب کمونیست بود که خدا را نفی و گرایش به دین را رد می‌کرد اما به زباله‌دان پیوست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه امروز مکتب سرمایه‌داری و نظام لیبرالیسم ادعا دارد، افزود: صدای استخوان‌های این نظام‌های جعلی شنیده می‌شود.

وی،گفت: این‌ها به زعم خود با آوردن مکاتب جعلی مانند وهابیت،طالبان و داعش که مولود غرب است چهره اسلام را زشت می‌کنند.

خرمدل، در تبیین چرایی خلق مکتب جعلی داعش، تصریح کرد: به خاطر اینکه اسلام در حال رشد بود برای توقف اسلام داعش را راه انداختند که اسلام را بد معرفی و سرکوب کنند.

این مسؤول،افزود: اما به اذن الله اسلام در جهان طنین‌انداز و آمریکا و استکبار تحقیر شده است.

خرمدل، با بیان اینکه پیام اسلام امروز در اقصی نقاط جهان صادر شده است، تصریح کرد: در برهه حساسی از جهان اسلام هستیم،استخوان‌های غرب در حال خرد شدن است به زودی فروپاشی استکبار را خواهید دید.

مسؤول، گفت:رویدادهای بزرگی در جهان اسلام در حال وقوع است،چهل سال انقلاب اسلامی ایران در مقابل توطئه‌ها مقاومت کرده است، ظلم‌هایی که بر جمهوری اسلامی می‌شود هر کشوری را می‌توانست به ورطه نابودی بکشاند.

خرمدل، با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا با تضعیف روحیه مردم، اعتقادات آنها را کمرنگ کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت بسیج و تفکر و آرمان‌های بسیجی روز به روز بیشتر می‌درخشد.

وی،ادامه داد: در این مسیر سه عنصر ولایت،اتحاد و همدلی و خدمت به مردم ضروری است.

خرمدل تصریح کرد: دشمن به زعم خود در تلاش است ما 40 سالگی انقلاب را نبینیم اما نه تنها 40 سالگی بلکه 400 سالگی و مادام‌العمری انقلاب را جشن گرفته و به حکومت مهدی موعود متصل خواهد شد.



تاریخ انتشار : 5 آذر 1397 01:28



» اخبار مرتبط:

  • اجرای برنامه های با کیفیت و با رویکرد مردمی در هفته بسیج
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه سردار سلیمانی درباره پایان سیطره داعش
  • واکنش تند نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری به پیشنهاد ثبت زادروز کوروش در ...
  • سپاه در انتخابات خود را برای حزب یا فرد خاصی هزینه نمی‌کند
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام