مشروح اخبار


» اعضای شورای اسلامی و شهردار قلعه رئیسی با فرمانده و کارکنان حوزه مقاومت بسیج چاروسا دیدار کردند+تصاویر



اعضای شورای اسلامی و شهردار قلعه رئیسی با فرمانده و کارکنان حوزه مقاومت بسیج چاروسا دیدار کردن.

ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج اعضای شورای اسلامی و شهردار قلعه رئیسی با حضور در حوزه مقاومت بسیج با فرمانده و کارکنان حوزه مقاومت بسیج چاروسا دیدار کردند.

سیدحسن آرمند رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و وحدت هدف از این دیدار را گرامیداشت و تبریک هفته بسیج به فرماندهی و به نیابات از تمامی بسیجیان شهر و بخش دانست و عنوان کرد: اگر چه ملت ایران در پیروزی و غلبه بر دشمن در دفاع مقدس سهیم هستند، ولی سهم بسیج در این زمینه بسیار چشمگیر است و اکنون نیز باید به منظور حفظ انقلاب و ارزش ها روحیه بسیجی را حفظ کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات فرماندهی حوزه مقاومت بسیج اعلام آمادگی خود نسبت به همکاری در برنامه های هفته بسیج و یادواره شهدا بخش چاروسا را وظیفه خود دانست و بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل بتوان یادواره در شان و منزلت شهدا و مردم این بخش داشته باشیم.

شیروان کریمی عضو شورای شهر هم در این نشست با تبریک هفته بسیج، هفته بسیج را بهترین فرصت برای عملکرد با اقتدار بسیج دانست و یادآور شد: لازم است این هفته را به فرماندهی و کارکنان حوزه مقاومت بسیج تبریک عرض کنیم.

بیت الله شهید نیک عضو شورای اسلامی شهر هم در این نشست با بیان اینکه بسیج بهترین دستاورد انقلاب است گفت: بسیج به هیچ حزب، گروه و جناح خاصی تعلق ندارد و پشتوانه آن مردم هستند.

علی فروغی هم در این نشست با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت عنوان کرد: شورای اسلامی این آمادگی را دارد تا با همکاری هم برنامه های مختلف حوزه بسیج را پوشش و همکاری کند.

زینب مهرجو هم در این نشست با تبریک هفته بسیج به بسیجیان این هفته را به بانوان بسیجی و حوزه مقاومت بسیج خواهران تبریک گفتند.

فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی هم در این نشست با تبریک هفته بسیج و هفته وحدت؛ یادآور شد: بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است که به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است.

شهردار قلعه رئیسی از اعلام آمادگی حوزه شهرداری و شورای اسلامی برای برنامه های هفته بسیج به بخصوص یادواره شهدا خبر داد و تصریح کرد: دشمن امروز از روحیه ولایتمداری، عاشورایی و شهادت طلبی بسیجیان جان بر کف ترس دارد چرا که همین روحیه شهدا و رزمندگان در جنگ هشت ساله دشمن را به زانو درآورد.

محسن بدرقه فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا هم در این نشست با تقدیر از رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار قلعه رئیسی که توجه ویژه به هفته بسیج داشتند خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه، وحدت و همدلی در جامعه ،سیلی محکمی به دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی است که باید تلاش کنیم این وحدت و همدلی تداوم یابد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج چاروسا گفت: بسیج تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی مردم سلحشور و با بصیرت ایران اسلامی است و از این حرکت بسیجی اعضای شورای شهر و شهردار لازم است تقدیر و تشکر کنم.

در پایان این نشست اعضای شورای شهر و شهردار با اهدا لوح سپاس و هدایای از زحمات فرماندهی، بسیج دانش آموزی و بسیج خواهران تقدیر کردند.

 



تاریخ انتشار : 3 آذر 1397 15:09



» اخبار مرتبط:

  • 45 برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران برگزار می شود
  • برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد
  • نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج
  • اجرای 49 عنوان برنامه طی هفته بسیج در گچساران
  • هفته بسیج نماد ولایت‌پذیری و استکبارستیزی ملت ایران است
  • » اشتراک گزاری خبر