مشروح اخبار


» شروع فعالیت سدچم شیر گچساران /بازگشت به کار تمام کارگران



سدچم شیر گچساران که به‌واسطه‌ی کمبود نقدینگی کارگران ان دست از کار کشیده بودند، به زودی فعالیت خود را با بازگشت به کار تمام کارگران آغاز می کند.


سدچم شیر گچساران که به‌واسطه‌ی کمبود نقدینگی کارگران ان دست از کار کشیده بودند، به زودی فعالیت خود را با بازگشت به کار تمام کارگران آغاز می کند.
شروع فعالیت سدچم شیر گچساران /بازگشت به کار تمام کارگران

رئیس کارگروه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیریهای انجام شده، اعتبار مورد نیازسدچم شیر گچساران تامین و ۷۰۰ نیروی شاغل در این پروژه به کار خود باز می گردند.
الماس گشتاسبی در جمع خبرنگاران افزود: در راستای رونق تولید در استان و افزایش تولیدات ملی و حمایت از تولید کنندگان داخلی، دستگاه قضایی از طرحهای تولیدی که برای ادامه کار خود دچار مشکل‌ شده اند، حمایت می‌کند.
شروع فعالیت سدچم شیر گچساران /بازگشت به کار تمام کارگران

وی با اشاره به مشکلات سد چم شیر و توقف اجرای این پروژه گفت: عملیات ساخت سد چم شیر گچساران به‌واسطه‌ی کمبود نقدینگی متوقف‌شده بود و با پیگیری قضایی در کنار سایر حمایتها در سطوح استانی و ملی، اجرای این پروژه از سر گرفته می شود.

رئیس کارگروه حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید استان افزود: عملیات ساخت این سد به‌واسطه‌ی کمبود نقدینگی متوقف‌شده بود.

گشتاسبی اظهار داشت: حمایت قضایی از طرحهای مشکل دار در راستای حمایت از تولید ملی و جلوگیری از رکود انجام می شود و باید بانکها در رسیدگی به امور بانکی برای جلوگیری از تعطیل شدن این طرحها سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

گفتنی است در سال جاری هفت واحد تولیدی با حمایت قضایی در چرخه‌ی تولید استان به فعالیت خود ادامه دادند.

به گزارش راک نیوز؛کارکنان و کارگران نیروگاه و سد در حال ساخت چم شیر گچساران19شهریورماه سال جاری در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماهه حقوق خود دست از کار کشیدند.

هم اکنون ساخت تجهیزات نیروگاه سد چمشیر 77 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تاکنون بیش از 10هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سد چم شیر گچساران هزینه شده است.

حجم کل مخزن این سد 2 میلیارد و 300 میلیون متر مکعب با مساحت 51 کیلومتر مربع، طول دریاچه 48 کیلومتر و تراز نرمال از سطح دریا 604 متر است.

سه نیرو گاه 55 مگاوات و 2 نیرو گاه 5/5 مگاواتی هم اکنون در این سد در حال ساخت است که با بهره برداری از این طرح ها سالانه 482 گیگاوات انرژی در ساعت تولید می کند.

نیروگاه و سد چم شیر در 25 کیلومتری جنوب شرقی شهر دوگنبدان در استان کهگیلویه و بویراحمد و بر روی رودخانه زهره ساخته می‌شود.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال راک نیوز در تلگرام به نشانی @RAAKNEWS همراه شوید. 



تاریخ انتشار : 21 آبان 1397 09:29



» اخبار مرتبط:

  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کارگاه تعطیل چم شیر گچساران/ دیدار ن ...
  • سد چم شیر گچساران امسال آبگیری می شود
  • سد چم شیر گچساران سال 97 آبگیری می شود
  • کمبود اعتبارات پروژه سد چم شیر گچساران را تعطیل کرد
  • تصویب 249 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای 25 واحد تولیدی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler