مشروح اخبار


» اجرای برنامه عزاداری آخر صفر توسط شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی/ تمامی نقاط حادثه خیز در بارندگی اخیر شهر قلعه رئیسی برطرف شد



اجرای برنامه عزاداری آخر صفر توسط شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی

به گزارش راک نیوز از چاروسا، امروز با حضور امام جمعه، بخشدار چاروسا، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی، فرمانده حوزه مقامت بسیج، امور صنفی و شهردار قلعه رئیسی نشست با میزبانی شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی با هدف برگزاری برنامه های آخر ماه صفر برگزار شد.

امام جمعه قلعه رئیسی در این نشست با تسلیت ایام آخر ماه صفر تصریح کرد: توجه به برنامه های فرهنگی باید اولویت کاری یک مدیر باشد و همه مدیران باید تلاش کنند تا کارها و برنامه فرهنگی را مورد توجه مدیریت خود قرار دهند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با تقدیر از شورای اسلامی شهر که برگزاری برنامه های فرهنگی را مورد توجه قرار دادند تاکید کرد: همه باید در ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) تلاش کنند تا برنامه های که به همین مناسبت برگزار می شود باشکوه برگزار شوند.

علی محمودی بخشدار چاروسا هم در این نشست با تسلیت ایام پیشرو تبیین کرد: مدیران ادارات به برنامه های فرهنگی توجه ویژه داشته باشند و در برنامه های فرهنگی شرکت کنند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا در جلسات به مدیران تذکرات لازم داده شود تا به برنامه های فرهنگی توجه شود.

 

سیدحسن آرمند هم در این نشست با تسلیت ایام ماه صفر تصریح کرد: ایام عزاداری محرم و صفر فرصتی برای اتحاد و همدلی است.

رئیس شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه در پایان ماه صفر مناسبت های بسیار مهمی همچون رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) است که همزمان با سراسر جهان اسلام باید برنامه های مختلفی برگزار شود خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری به برنامه فرهنگی توجه ویژه خواهد داشت و برای حضور حداکثری مردم و مدیران اتمام جدی خواهد داشت که نیازمند این توجه همکاری تمامی مدیران به خصوص امام جمعه و بخشدار خواهد بود.

وی با انتقاد از مدیرانی که در برنامه های فرهنگی شرکت نمی کنند ادامه داد: نبود اداراتی همچون سازمان تبلیغات اسلامی و نمایندگی ارشاد اسلامی مشکلات بسزایی را به وجود می آورد که امیدواریم نهادهای مربوطه شهرستان در این زمینه توجه ویژه داشته باشد.

آرمند از برگزاری برنامه عزاداری از سوی شورای اسلامی و شهرداری در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) خبر داد و گفت: مراسم عزاداری روز چهارشنبه ساعت 9:30صبح در مسجد جامع شهر قلعه ریسی با دعوت از سخنران و مداح شهرستانی برگزار خواهد شد که امیدواریم بازاریان، مسئولین و عموم مردم در این مراسمات حضور چشمگیری داشته باشند.

در پایان این نشست مقرر شد تا ادارات مربوطه به خصوص امورصنفی، بسیج و هیات های مذهبی برای حضور حداکثری مردم همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین در ادامه برنامه های شهرداری و شورای اسلامی با توجه به هشدارهای که از سوی هواشناسی و مدیریت بحران استان داده شد نسبت به بارندگی شدید تمامی دستگاه های سبک و سنگین شهرداری در سطح شهر فعال تا تمامی نقاطی که حادثه خیز و سبب نگرانی مردم خواهند شد برطرف کنند.

 

همچنین با دعوت از رئیس اداره برق شهرستان کهگیلویه نسبت به جمع آوری پایه های برق اضافه و عدم روشنایی معابر برق در شهر قلعه رئیسی و همچنین نبود بالابر جهت تعمیر روشنایی برق در سطح شهر قلعه رئیسی تصمیماتی اتخاذ گردید و مشکلات را از نزدیک مشاهده و قول دادند در آینده نزدیک نتیجه این سفر را که جز خواسته های از مدیرعامل بود را مورد بررسی قرار دهند.

 



تاریخ انتشار : 15 آبان 1397 15:16



» اخبار مرتبط:

  • طی پیامی امام جمعه، بخشدار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا از حضور حم ...
  • طی پیامی امام جمعه، بخشدار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چاروسا از حضور حم ...
  • تقدیر از استاندار در جهت کاروان همدلی و همزبانی به شهر قلعه رئیسی
  • ایل سوگوار چهارشنبه در"قلعه رئیسی"
  • مسئولان چاروسا برنامه‌های دهه فجر را متفاوت‌تر از گذشته برگزار کنند
  • » اشتراک گزاری خبر



    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام