مشروح اخبار


» فوتبالیست آرژانتینی درجستجوی اعجوبه دهدشتی /از دیبالای آرژانتین تا دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی +عکس




پسر بجه ای که با توپ پلاستیکی شوتش از دریچه یک خانه روستایی عبور می کند و برتن خود پیراهن بازیکن یوونتوس را دارد هرگز فکر نمی کرد که قلب آقای آرژانتینی تیم فوتبال یوو را بدست آورد و به
23 میلیون فالورش دردنیا پیغام دهد که چه کسی این پسر بچه رامی شناسد.؟

فوتبالیست آرژانتینی درجستجوی اعجوبه دهدشتی /از دیبالای آرژانتین تا دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد ؛ ویدئوی شوت زدن نوجوان 10 ساله کهگیلویه ای به نام "امیر محمد علامه " که پیراهن دیبالا بازیکن آرژانتین تبار باشگاه یوونتوس ایتالیا را در بر دارد خبر ساز شد.


پائولو برونو ازکیل دیبالا  بازیکن فوتبال اهل آرژانتین که در پست مهاجم در حال حاضر هافبک هجومی است وهم‌اکنون در باشگاه یوونتوس ایتالیا و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند با دیدن این ویدئو از فالورهای خود خواسته تا اگر کسی این پسر بچه را می شناسد به وی معرفی کند.

براساس این گزارش ، پسر بجه مورد اشاره ،امیرمحمد علامه 10 ساله اهل شهر دهدشت در شهرستان کهگیلویه می باشد که درحال حاضر در پایه چهارم ابتدایی مشغول به تحصیل است.
ظهرابی که یک سالی مربی گری این استعداد ورزشی را برعهده دارد به خبرنگار ورزشی راک نیوز می گوید : امیر محمد با استعداد وبسیار از انضباط  خوبی برخوردار است .
وی دیبالای کهگیلویه وبویراحمد را یکی از شاگردان موفق  مدرسه فوتبال "ستارگان گلزار دهدشت " می داند که بعلت نبود زیر ساخت ها هفته ای دو روز به تمرین در زمین ورزشی شماره 1 دهدشت  می پردازند.
ظهرابی با بیان اینکه کلیپ منتشر شده از شوت زنی امیر محمد مربوط به تمرین وی در روستای سر بردیان می باشد اضافه می کند:  استعدادهای زیادی در کهگیلویه وجود دارند که باید به آنها توجه شود.
مربی زحمتکش دیبالا اضافه می کند: اگرچه از معرفی و شناخته شدن امیر محمد خوشحال هستم اما نگران عواقب این همه توجه غیر مترقبه هستم و  اینکه به فوتبال این نوجوان لطمه ای وارد شود.
امیر محمد که از 7 سالگی راه مدرسه فوتبال را درکنار درس ومشق در پیش گرفته تعلق به هیچ رنگی ندارد و نه استقلالی است ونه پرسپولیسی .
نوجوان کهگیلویه ای از رویای خودش پرده بر میدارد وآرزو می کند اگر قرار است دبالا به وی کادویی هدیه دهد برای وی بهترین هدیه پیراهن دیبالای آرژانتینی خواهد بود.

فوتبالیست آرژانتینی درجستجوی اعجوبه دهدشتی /از دیبالای آرژانتین تا دیبالای کهگیلویه وبویراحمدی +عکس
به گزارش راک نیوز ؛ آنگونه که ظهرابی می گوید کهگیلویه ممکن است استعدادهای ورزش دیگری مثل دیبالا داشته باشد اما این شهرستان زیرساخت ها و سخت افزار ها را برای پروش علامه های دیبالا ندارد.
گفتنی است ؛

پائولو برونو ازکیل دیبالا (Paulo Bruno Exequiel Dybala؛ زادهٔ ۱۵ نوامبر ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل آرژانتین در پست مهاجم در حال حاضر هافبک هجومی است که هم‌اکنون در باشگاه یوونتوس ایتالیا و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند.
به گزارش راک نیوز ؛ براساس آخرین پیگیری های این رسانه کاربران ایرانی با شور واشتیاق امیرمحمد علامه را به دیبالا معرفی کردند و بنظر می رسد در کنار این اتفاق مهم ، جامعه باید به قدرت رسانه ها و فضای مجازی پی ببرد و مسئولین نقش مثبت رسانه ها در معرفی سرمایه های انسانی و سایر پتانسیل ها باور کند.
گفتنی است شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه وبویراحمد و درجنوب غربی ایران قرار دارد. شهرستان کهگیلویه علی رغم بی توجهی مسئولان به ورزش اما همیشه استعدادهای درخشانی داشته که از دهه 70 تا کنون در سطح ملی وباشگاهی  خوش درخشیدند .

 

در سال ۲۰۱۱ پس از آغاز فعالیت حرفه‌ایی اش در آرژانتین با تیم اینستیتوتو د کوردوبا، در سال ۲۰۱۲ به پالرمو پیوست. عملکرد فوق‌العاده‌اش در سری آ برایش انتقال به یوونتوس در سال ۲۰۱۵ را به ارمغان آورد؛ جایی که قهرمانی ایتالیا، کوپا ایتالیا و سوپر جام ایتالیا را در اولین سال حضورش بدست آورد.

 

دیبالا در اولین سال حضور خود در یوونتوس ۱۹ گل در سری آ به ثمر رساند. او در یوونتوس یک بار فاتح لیگ ایتالیا سری آ و یک بار هم فاتح جام حذفی ایتالیا کوپا ایتالیا، در یک سال حضور خود در یووه شده. او همچنین یک بار با یوونتوس نائب قهرمان سوپر کاپ ایتالیا شده‌است؛ و یکبار نایب قهرمان جام قهرمانان اروپا همراه یوونتوس تا به حال شده‌است.




تاریخ انتشار : 11 آبان 1397 00:03



» اخبار مرتبط:

  • سوارز باز هم گاز گرفت! +عکس /صحنه ای عجیب در جام جهانی!!
  • سرانجام داور بازی ایران و آرژانتین اخراج شد+عکس
  • اتهام غیراخلاقی به دروازه‌بان مشهور !+ عکس
  • ایتالیا برای بار دوم برابر والیبال ایران زانو زد
  • هدیه ستاره جنجالی دنیای فوتبال به محمود احمدی نژاد+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو:
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • 0 خبر
    • 0 نظر
    ^
    دهدشت شرقی روستای ده ملا عبدالله . جنب کشتارگاه دهدشت
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler