مشروح اخبار


» یک کشته و 12 مصدوم در پی 4 واژگونی خودرو در بویراحمد



رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی 4 خودرو با یک کشته و 12 مصدوم در حوادث ترافیکی جاده ای مواصلاتی به مرکز استان خبر داد.


به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اورژانس 115 استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این حوادث از ساعات اولیه بامدادی روز (دوشنبه 18 تیرماه 97 ) تا ساعت 10صبح به وقوع پیوست، گفت: متاسفانه یک دختر نوجوان یازده ساله کشته و 12 نفر دیگر در این واژگونی خودروها دچار مصدومیت شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد افزود: شدیدترین تصادف، واژگونی خودروی پژو 405 در ساعت 9و 30 دقیقه در روستایسفیدارنزدیک به جهاد کشاورزی بود که با انحراف از خیابان و برخورد با پایه برق در دم یک دختر 11ساله کشته و راننده خودرو توسط اورژانس سپیدار اقدامات اولیه پزشکی انجام و با توجه به شدت جراحاتو اورژانسیبودن مصدوم تقاضای بالگرد شد.

وی ادامه داد: این مصدوم در مسیر راه به اورژانس هوایی یاسوج تحویل و به بیمارستان شهید بهشتی انتقال داده شد.

وی ابراز داشت: دومین سورتی پرواز اورژانس هوایی یاسوج برای مصدوم سقوط از درخت بود که بعد از ارائه خدمات درمانی لازم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد.

پوران فرد با اشاره به اینکه تصادف اول در ساعات بامدادی امروز با واژگونی پژو 405 در تنگ مهریان رقم خورد افزود: این حادثه 5 مصدوم در پی داشت.

وی عنوان کرد: تصادف سوم مربوط بهواژگونی خودروی تیبا در محور یاسوج به سی سخت نیز در روستای ده بر آفتاب بود که 4 مصدوم برجا گذاشت.

رئیس حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه چهارمین تصادف در دمچنار با واژگونی پراید با 2 مصدوم به وقوع پیوست، خاطر نشان کرد: از مجموع 13 مصدوم در این حواث 2 مصدوم درمان سرپایی و 11نفر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.





تاریخ انتشار : 19 تیر 1397 05:23



» اخبار مرتبط:

  • یک کشته و 7 مصدوم در سه فقره تصادف در کهگیلویه وبویراحمد/تصاویر
  • 13 مصدوم در 2 تصادف/برخورد وانت نیسان با پراید در سرفاریاب 9 مصدوم برجای گذ ...
  • 2 مصدوم در پی واژگونی کامیون حمل مواد کارخانه سیمان مارگون+عکس
  • یک فوتی و 9 مصدوم در برخورد دو خودروی پژو 405 و پژو پارس
  • واژگونی خودرو در جاده یاسوج - بابامیدان پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام