مشروح اخبار


» رویکرد شهرداری تهران «مدیریت مینیاتوری محلات» است



علی اسماعیلی فرد در نخستین جلسه تخصصی با مشاورین شهردار تهران، بر لزوم هم‌اندیشی مبتنی بر خرد جمعی تاکید کرد و ضرورت برگزاری منظم و دوره‌ای نشست شورای مشاورین را از اهم فعالیت‌های اداره کل دفتر شهردار تهران در دوره جدید مدیریت شهری بر شمرد .

به گزارش راک نیوز "علی اسماعیلی فرد در نخستین جلسه تخصصی با مشاورین شهردار تهران، بر لزوم هم‌اندیشی مبتنی بر خرد جمعی تاکید کرد و ضرورت برگزاری منظم و دوره‌ای نشست شورای مشاورین را از اهم فعالیت‌های اداره کل دفتر شهردار تهران در دوره جدید مدیریت شهری بر شمرد .

مدیرکل دفتر شهرداری تهران در ادامه بهره‌گیری از سرمایه‌های تخصصی منابع انسانی را در برون‌رفت از چالش‌های مدیریت شهری مبتنی بر علم و تجربه خانواده بزرگ شهرداری تهران را از اهم راهکارهای پیش رو توصیف کرد و گفت: توسعه پایدار شهری مبتنی بر هدف شهردار تهران در زیست‌پذیری شهر و مشارکت‌پذیری شهروندان در اداره شهر به عنوان صاحبان اصلی شهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه‌های تخصصی مشاورین شهردار تهران با عنایت به پیچیدگی‌ها و چالش‌های مختلف از یک سو و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود از سوی دیگر با رویکرد محله‌محور و مبتنی بر پژوهش تاکید کرد و از مشاورین خواست تا در تبیین و بازتعریف برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران، راهکارهای علمی خود را ارائه دهند.

اسماعیلی‌فرد با تأکید بر لزوم ارتقای کمّی و کیفی خدمات شهری در تمام حوزه‌ها و توجه ویژه به "مدیریت مینیاتوری محلات" افزود: در مرحله اول، باید نیازسنجی‌های مدون و علمی را در دستور کار قرار دهیم و در ادامه نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی پژوهش محور در شاخه‌های مختلف، به منظور راهکارهای عملی اقدام کنیم.

مشاور شهردار تهران در پایان با اعلام اینکه شیوه صحیح برخورد موضوعی، موضعی و با تدبیر به موضوعات شهری توجه به ویژگی‌های ژئوپلتیک هر محله شهر است، خاطرنشان کرد: "مدیریت مینیاتوری محلات" از طر یق اهتمام ویژه معطوف به هر محله و شناسنامه آن محله، منجر به کسب نتایج مطلوب برای شهر شود.



تاریخ انتشار : 11 تیر 1397 08:23



» اخبار مرتبط:

  • شهردار تهران : رسانه های منتقد را بایکوت نکنیم
  • فرزند شایسته کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حوزه ریاست شهردار تهران شد/سوابق
  • انتخاب شهردار به دور از هرگونه سیاست زدگی
  • انتصاب در شهرداری یاسوج
  • برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در9 محله ی گچساران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler