مشروح اخبار


» 4میلیاردریال به اوقات فراغت دانش آموزان اختصاص یافت



معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات عمرانی و نیم درصد از اعتبارات روستاهای بدون دهیاری به کیفی سازی، غنی سازی و تجهیز مکان های برگزاری اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان در این استان اختصاص یافت.


به گزارش راک نیوز ،سید محمد کاظم نظری  در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: بسیاری از آسیب های اجتماعی با ساماندهی اوقات فراغت دانش آموزان کاهش پیدا می کند.
وی افزود: با افزودن دوره های آموزشی در زمینه های مختلف در این اوقات برای دانش آموزان، ضمن کاهش آسیب ها به بهبود معیشت آن ها نیز کمک خواهد شد.
نظری بیان کرد: در راستای استفاده مطلوب تر از اوقات فراغت، تمامی دستگاه های اجرایی عضو این شورا همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برنامه های اوقات فراغت تابستان برای دانش آموزان با شعار حمایت از تولید کالای ایرانی و مهارت آموزی برای اشتغال و تولید اجرایی می شود.
هادی زارع پور بیان کرد: برای اجرای این شعار مهارت آموزی، کارآفرینی، آموزش های سبک صحیح زندگی، قرآنی، فرهنگی، هنری و اجرای طرح مزرعه تابستانی انجام می شود.
وی ابراز داشت: 12 کانون فرهنگی و هنری، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، سازمان بسیج دانش آموزی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ظرفیتی برای عملی کردن برنامه های اوقات فراغت در تابستان است.
زارع پور کمبود منابع مالی، عدم اطلاع رسانی کامل، عدم مشارکت برخی دستگاه ها به صورت مطلوب را چالش های اجرای این برنامه ها عنوان کرد.
وی افزود: امسال برای فصل تابستان 50 مورد فعالیت مختلف در مراکز اوقات فراغت به دانش آموزان ارائه می شود.
نرخ باسوادی افراد 10 تا 49 سال به عنوان جمعیت هدف سوادآموزی در کهگیلویه و بویراحمد 92.7 درصد بوده که 2 درصد کمتر از میانگین کشوری است.



تاریخ انتشار : 9 خرداد 1397 19:51



» اخبار مرتبط:

  • اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت در76 پایگاه ویژه کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد
  • آغازطرح هجرت با100دانش آموزدرقلعه رئیسی
  • نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس دانش آموزی کشور انتخاب شدند
  • کمبود تجهیزات سرمایشی استقبال را کم می‌کند/تمایل 3000دانش آموزگچسارانی به ا ...
  • موازی‌کاری در اوقات فراغت دانش‌آموزان پذیرفتنی نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler