مشروح اخبار


» در پنجمین روز از دهه فجر محقق شد؛ ایجاد ۸۴ فرصت شغلی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد



۸۴ طرح اشتغال‌زایی مددجویی بااعتبار یک میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان در دهه فجر سال جاری برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

 


 به گزارش راک نیوز: رستوران و بیرون بر مددجوی کمیته امداد منطقه یک یاسوج به نمایندگی از ۸۴ طرح اشتغال مددجویی در پنجمین روز از دهه فجر با حضور فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.  

، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ایجاد فرصت‌های شغلی با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است، گفت: ۸۴ طرح اشتغال‌زایی مددجویی بااعتبار یک میلیارد و ۸۹۳ میلیون تومان در دهه فجر سال جاری برای مددجویان اجرا شد.

محبی با یادآوری اینکه امسال دو هزار و ۸۵۵ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد اظهار کرد: این طرح‌ها بیشتر در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و خدماتی بوده و ۴۶ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان در این زمینه هزینه شد.  
وی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌عنوان یکی دیگر از برنامه‌های توانمندی کمیته امداد برای مددجویان اشاره کرد و گفت: سه هزار و ۶۵۴ نفر از مددجویان امسال در دوره‌های آموزش اشتغال ازجمله مهارت‌آموزی، پایدارسازی و توسعه، کارآفرینی و حرفه‌آموزی شرکت کردند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعتبار هزینه شده در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ۳۵۳ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال پایدار یکی از اهداف اساسی کمیته امداد است که برگزاری دوره‌های آموزشی و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های اشتغال در این زمینه کارساز است.

شایان‌ذکر است رستوران و بیرون بر افتتاح‌شده ۱۵ میلیون تومان هزینه در برداشته و زمینه اشتغال پنج نفر در آن فراهم‌شده است.



تاریخ انتشار : 17 بهمن 1396 14:38



» اخبار مرتبط:

  • 2855 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • پرداخت116 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد گچساران
  • مدیر کمیته امداد باشت:19 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان باشتی ...
  • جزئیات وام پرداختی کمیته امداد
  • کسب رتبه اول کمیته امداد استان در اجرای طرح های اشتغال زایی در کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler