مشروح اخبار


» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با سازمان سینمای



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با سازمان سینمایی خبر داد.

به گزارش راک نیوز:رضا دهبانی‌پور عصر امروز در آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در یاسوج و در محل سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور استاندار انجام شد اظهار کرد: با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص کتاب در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب صحبت می‌کنیم و همچنین در زمینه کارها و فعالیت‌های قرآنی و سایر حوزه‌های هنری صحبت می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به برگزاری دوره‌های آموزشی و نشست‌های مربوط به فیلم و سایر بلیت‌های سینمایی اشاره کرد و گفت: با آمدن دکتر صالحی امیری و سبد عباس صالحی اقدامات خوبی انجام شد.

وی گفت: سازمان سینمایی اعتقادی نداشت که از منابع اعتباری خود به استان‌ها بدهد اما با رویکرد جدید در حوزه سینما در تفاهم‌نامه‌ای که داشتیم ساخت ۵ فیلم کوتاه و یک فیلم مستند را داشتیم و همچنین کمک‌های دیگری را در حوزه سینما در استان در این تفاهم نامه داشتیم.

وی گفت: تفاهم‌نامه منعقد شده که این رویکرد جدید در حوزه فیلم و فیلم سازی است هر چند که سینما در استان ما مساله است و ما را شهر بی سینما می‌دانند اما اکنون کارهای خوبی انجام شده و اکنون مجتمع‌های فرهنگی ظرفیت سینما را دارند و البته دلایل کمبود مخاطب چیز دیگری است.

وی گفت: در استان ظرفیت قابل قبول از حیث هنر و هنرمندی داریم که در تئاتر فجر دو کار از استان ما بوده و هر ساله خلق آثار هنری را داریم و در حوزه سینما هنرمندان بزرگی داریم که غنیمتی برای استان هستند و سفیران فرهنگی ما در مرکز کشور هستن



تاریخ انتشار : 14 بهمن 1396 18:47



» اخبار مرتبط:

  • آثار جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه در روستاهای کهگیلویه اکران می شود
  • فیلم‌های جشنواره فجر در یاسوج و دهدشت اکران می شود
  • برگزاری کارگاه فیلم سازی با حضور سید محمد سلیمی راد درشهر دهدشت برگزار می ش ...
  • پخش آثار جشنواره فیلم رویش به مناسبت روز سینما در باشت
  • قلاده‌های طلا در سینماهای دهدشت و گچساران بر روی پرده سینما خواهد رفت.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler