مشروح اخبار


» پیشرفت فیزیکی قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران به 73 درصد رسید



مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی باند دوم قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران به بیش از 73 درصد رسیده است


پیشرفت فیزیکی قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران به 73 درصد رسید
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی باند دوم قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران به بیش از 73 درصد رسیده است
به گزارش راک نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، محمد علی علیمردانی در بازدید از روند عملیات اجرایی قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران با بیان اینکه این قطعه بیش از 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: باند دوم قطعه دوم بزرگراه بابامیدان – گچساران به طول بیش از 18 کیلومتر از تقاطع غیر همسطح باشت آغاز و به کلاغ نشین منتهی می شود. 
وی تصریح کرد: تسهیل در عبور و مرور، کاهش زمان ، کاهش مصرف سوخت، کاهش تصادفات، افزایش ایمنی جاده، تأمین رفاه و آسایش مردم از اهداف اصلی این طرح‌ است. 
علیمردانی ادامه داد: طرح چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان بیش از 150 کیلومتر طول دارد. 
محور بابا میدان - گچساران- بهبهان بخشی از بزرگراه سراسری شیراز و اهواز است که نواحی جنوب کشور را به مناطق شرقی متصل می‌کند. 
وی ابراز داشت:108 کیلومتر از این جاده در استان کهگیلویه و بویراحمد،25 کیلومتر در استان فارس و 17 کیلومتر آن نیز در استان خوزستان قرار دارد. 
وی با اشاره به اهمیت چهارخطه شدن این مسیر در کاهش سوانح جاده‌ای به دلیل ترانزیتی بودن این مسیر افزود: با تکمیل این طرح، تحول چشمگیری در تسهیل تردد در این جاده شریانی ایجاد خواهد شود. 
علیمردانی اظهار کرد: این راه ارتباطی، یکی از جاده‌های مهم پرترافیک جنوب کشور محسوب می‌شود که در ایام تعطیل و دیگر روزهای سال شاهد حجم زیاد تردد است. 
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی طرح ساخت چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان در سال 1390 شروع شده و با تکمیل این طرح تحول بزرگی در زندگی و اقتصاد استان‌های جنوبی کشور ایجاد خواهد کرد. 
گفتنی است کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یک هزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است. 



تاریخ انتشار : 24 دی 1396 12:22



» اخبار مرتبط:

  • راه بابامیدان،گچساران،بهبهان از مسیرهای شریانی جنوب کشور است
  • پیشرفت 35 درصدی بهسازی جاده مواصلاتی گچساران – گناوه
  • تعریض و بهسازی جاده گچساران- باباکلان 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی:1050میلیارد ریال اعتبار برای ...
  • اختصاص 160میلیارد ریال به طرح بزرگراه بابامیدان، گچساران به بهبهان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler