مشروح اخبار


» مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه برای بیان خدمات استفاده کنند



مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی بموقع و بیان خدمات و حمایت های متنوع سازمان استفاده کنند .


مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه برای بیان خدمات استفاده کنند
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : روابط عمومی ها از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی بموقع و بیان خدمات و حمایت های متنوع سازمان استفاده کنند .
به گزارش راک نیوز، عباس نور محمدی در نشست کارشناسان روابط عمومی بیمه ای و درمان تامین اجتماعی استان و کارشناسان روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و اداره کل تامین اجتماعی اصفهان اظهار داشت : روابط عمومی ها باید از یک طرف فعالیت ها و خدمات سازمان را به اطلاع مردم برسانند و از طرف دیگر دیدگاه ها و انتظارات مردم را به مدیران سازمان انعکاس دهند .
وی افزود : سازمان تامین اجتماعی خدمات متنوع و گسترده ای را به بیمه شدگان ارایه می کند که بعضا در نظام های تامین اجتماعی دنیا کم نظیر است و لذا ضرورت دارد این خدمات به آگاهی مردم برسد تا هم بیمه شدگان و شرکای اجتماعی نگرش مثبتی نسبت به سازمان داشته باشند و هم کسانی که خارج از این چتر حمایتی هستند ، ترغیب شوند که خودشان را در ردیف بیمه شدگان سازمان قرار دهند .
نورمحمدی گفت : ما در سازمانی کار می کنیم که بیمه شده به عنوان مشتری نقش اصلی را دارد و لذا باید ارزش ها و مزایای بیمه تامین اجتماعی را به درستی بیان کنیم .
وی ادامه داد: بیان درست ارزش ها و مزایای بیمه تامین اجتماعی به بیمه شده از وظایف روابط عمومی است و لازمه این کار هم از یک طرف ، دانش ، مهارت و داشتن اطلاعات دقیق و موثق و از طرف دیگر ، مجهز شدن به ابزارهای جدید و پیشرفته ارتباطی و استفاده کامل و بموقع از ظرفیت رسانه‌هاست.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : هر یک از ما با هر ابزاری تصمیم گیری ، ارتباطی ، فکر، ایده و مهارت که در اختیار داریم ، لازم است حداکثر توان خود را در جهت پویایی، رشد و پیشرفت سازمان به کار بگیریم و به بالندگی و خوشنامی آن کمک کنیم .
گفتنی است بیش از 43 درصد جمعیت حدود 713 هزار و 52 نفر استان کهگیلویه و بویراحمد  معادل 320 هزار نفر زیر پوشش تأمین اجتماعی استان بوده و از خدمات و حمایت‌های آن برخوردارند. 
71 هزار و 426 نفر بیمه شدگان اجباری، 24 هزار و 300 نفر بیمه شدگان اختیاری، یکهزارو 394 نفر قالیبافان، 12 هزار نفر کارگر ساختمانی و یکهزارو 44 نفر بیمه شده توافقی تحت پوشش سازمان هستند.

هم اکنون هفت شعبه اصلی و دائم و 2 دفتر کارگزاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به بیمه شدگان خدمات ارائه می‌دهند.

طبق آمار سازمان تأمین اجتماعی هم اکنون افزون بر 53 درصد از جمعیت کشور زیر پوشش حمایتی سازمان تأمین اجتماعی است که این رقم در کهگیلویه و بویراحمد 10 درصد کمتر از نرخ کشوری است. 



تاریخ انتشار : 24 دی 1396 09:26



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 70 درصد خدمات اداره تامین اجتماعی گچساران به ‌صورت غیر حضوری ارایه م ...
  • کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ه ...
  • مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: اینکه دانشگاه علوم پزشکی بیماران ...
  • 2هزار و 600کارگر ساختمانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی گچساران هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler