مشروح اخبار


» اولین محموله کمک های مردمی گچساران به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می شود.



به گزارش راک نیوز، اولین محموله کمک های مردمی شهرستان گچساران به مناطق زلزله زده ارسال می شود.


اولین محموله کمک های مردمی گچساران به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می شود.

به گزارش راک نیوز، اولین محموله کمک های مردمی شهرستان گچساران به مناطق زلزله زده ارسال می شود.

این خبر را معاون فرماندار گچساران در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، اعلام کرد و گفت: برای ابراز همدردی و کمک به زلزله زدگان کشورمان همه دستگاههای اجرایی و مردم گچساران اعلام همکاری کردند که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم.

سید مرتضی سجادپور افزود: برای جمع آوری کمک های مردمی در مرکز شهر دوگنبدان چادرهای هلال احمر و کمیته امداد استقرار یافته اند.

وی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را پتو- آب معدنی و انواع کنسرو با تاریخ مصرف طولانی- حبوبات، برنج اعلام کرد و اظهار داشت: مردم می توانند کمک های خود را به این چادرها تحویل دهند.

سجادپور از ارسال اولین محموله کمک های مردم گچساران نیز خبر داد و گفت: اولین محموله کمک های مردم گچساران صبح فردا(5شنبه) به ستاد بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد ارسال خواهد شد.

معاون فرماندار گچساران با اظهار اینکه بهترین کمک به مردم زلزله زده کمک های نقدی است تا افلام مورد احتیاج آنها از جمله دارو و مواد غذایی خریداری شود، افزود: شماره حساب مشترک ۹۹۹۹۹ نزد بانک های ملی، صادرات، تجارت، سپه، رفاه، مسکن، دی، پارسیان، شعر و آینده برای جمع اوری کمک های نقدی مردم افتتاح شده است و مردم مومن و نوع دوست گچساران می توانند کمک های نقدی خود را به این حساب واریز نمایند.

گفتنی است در جلسه ستاد مدیریت بحران شرکت بهره برداری نفت و گاز، هلال احمر،کمیته امداد امام خمینی(ره)،شهرداری،مجمع امور صنفی و صنعت،معدن و تجارت آمادگی خود را برای اهدای هر نوع کمک های نقدی و جنسی اعلام کردند.

به گزارش راک نیوز از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی ۷ و ۳ دهم ریشتر در ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند. 

مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی ۴۵,۹، عرض جغرافیایی ۳۴.۸۴ و عمق ۱۱ کیلومتری زمین بوده است. 

این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، ۲۵ کیلومتری تازه آباد، ۳۷ کیلومتری باینگان، ۱۱۲ کیلومتری سنندج و ۱۲۲ کیلومتری کرمانشاه روی داده است.



تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 23:41



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به زلزله زدگان مناطق غرب ...
  • زلزله گچساران را لرزاند+تصاویر
  • زمین لرزه شیراز را لرزاند/ اعزام هلال احمر به کانون زلزله
  • زلزله در کهگیلویه و بویر احمد /گچساران لرزید
  • شرق تهران لرزید
  • » اشتراک گزاری خبر