مشروح اخبار


» ورود ناگهانی یک دستگاه تانکر حمل سوخت به خیابان سه مجروح بر جای گذاشت



برخورد شدید یک دستگاه تانکر حمل سوخت با سه دستگاه خودرو سواری، خسارت مالی زیاد و سه مجروح را به جای گذاشت.


برخورد شدید یک دستگاه تانکر حمل سوخت با سه دستگاه خودرو سواری، خسارت مالی زیاد و سه مجروح را به جای گذاشت.

به گزارش  خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز ، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای عملیاتی ایستگاه 9،7 و یک  بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت 23:10 دقیقه روز  پنج شنبه به بلوار سرداران اعزام شدند.
مهدی محمد پور کمک فرمانده ایستگاه نه آتش نشانی در این خصوص گفت: یک دستگاه تانکر حمل سوخت در حال حرکت بود که به علت نا مشخصی از مسیر خود منحرف شده و به بلوار مقابل وارد شد و به شدت با سه دستگاه خودرو سواری ( پراید، پژو پارس و ال 90) برخورد کرده و متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه  انحراف تانکر حمل سوخت موجب شکسته شدن دو اصله درخت و یک تیر چراغ برق نیز شد،  ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از قطع جریان برق تانکر و خودروهای سواری، از خالی بودن مخزن تانکر اطمینان حاصل کردند و مصدومان حادثه را شامل 2 مرد 50 و 48 ساله و یک زن 32 ساله برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

محمد پور اضافه کرد: آتش نشانان خودروها را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند و پس از ایمن سازی، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.

همچنین در ساعت 12:30 دقیقه در همین روز نیز تصادف زنجیره ای 10 خودرو بر روی پل شهید دست بالا شهرک میانرود 2 مجروح در بر داشت. 
 این تصادف که به علت واژگونی 2 خودرو پراید و برخورد با یک خودروی 206 و به دنبال آن بر خورد 7 خودروی سواری دیگر رخ داد بوسیله آتش نشانان از ایستگاه 17 امداد رسانی شد.



تاریخ انتشار : 29 مهر 1396 23:20



» اخبار مرتبط:

  • سقوط مرگبار خودروی سواری در جاده شیراز کازرون
  • تصادف شدید دو خودروی سواری با جرثقیل و کامیون مشغول کار در خیابان زنبق فرهن ...
  • درشیراز رخ داد:سه سانحه رانندگی و یک دستگاه خودرو وانت پیکان آتش گرفت
  • از سقوط مرگباریک کارگر از تاور برروی میلگردها تا برخورد شدید کامیون با ستون ...
  • واژگونی ناگهانی خودروی حامل سیلندر گاز 11 کیلویی وخسارت به 3 خودروی دیگر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler