مشروح اخبار


» وکیلی:سپاه به‌عنوان مهم‌ترین سد تروریست‌های جهان مایه عصبانیت ترامپ شده است



عضو هیأت رئیسه مجلس بغض ترامپ نسبت به سپاه را طبیعی دانست و گفت: سپاه سد راه رژیم اسرائیل به حساب می‌آید و ناکامی این رژیم در طول سالیان محصول موفقیت این نیرو است.


عضو هیأت رئیسه مجلس بغض ترامپ نسبت به سپاه را طبیعی دانست و گفت: سپاه سد راه رژیم اسرائیل به حساب می‌آید و ناکامی این رژیم در طول سالیان محصول موفقیت این نیرو است.
به گزارش راک نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت ؛ محمدعلی وکیلی با اشاره به ادعاهای ترامپ در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ از واژه های معکوس استفاده می کند، شخصیت نرمالی ندارد و با حوزه سیاست شبیه بنگاه داری رفتار می کند چنانچه با وارونه کردن مفاهیم سعی دارد عقده های عقب مانده و ناکامی های خود را برون ریزی کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه بغض ترامپ نسبت به سپاه به خاطر موفقیت این ارگان در مهار تروریسم در منطقه است، عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا به رغم هیاهویی که ظرف مدت ریاست جمهوری در دنیا به راه انداخت اما در هیچ کدام از شعارها موفق نبوده است.

وی افزود: کشورهای ذره ای عربی در منطقه بر او خرده می گیرند که هیاهوی ترامپ صرفا به شعار ختم می شود اما آنکه داعش را در سوریه و عراق نابود کرده و منطقه را برای تروریست ها ناامن می کند، سپاه پاسداران است به همین دلیل بغضش نسبت به سپاه بغض ناکامی ها بوده چراکه بهتر از هر کسی در دنیا می داند مهم ترین سد راه تروریست ها سپاه است و این ارگان نیرویی است که امروز توفیقاتش بر کسی پوشیده نیست.

وکیلی ادامه داد: ژنرال ها و ارتش آمریکا در قالب ائتلاف های مختلف با اتکا به تکنولوژی های مدرن و جنگ افزارهای پیشرفته در مقابل نیروی مردمی انقلابی که بی سر و صدا در مقابل تروریست ها در حوزه عملیات موفقیت کسب می کند، سربه زیر و خجل هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم بر همین اساس تصریح کرد: ترامپ امروز تمرکز خود را روی سپاه گذاشته چون آن را سد راه منویات ضد بشری خود دانسته و می داند اگر سپاه نبود سعودی ها تا کنون ملت مظلوم منطقه را به خاک سیاه نشانده بودند همچنین سپاه سد راه رژیم اسرائیل به حساب می آید و ناکامی این رژیم در طول سالیان محصول موفقیت این نیرو است به همین دلیل اسرائیلی ها و سعودی ها امروز بر ترامپ خرده می گیرند که تو شعار می دهی اما در عمل سپاه است که وارد عمل شده و داعش را زمین گیر کرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سپاه به عنوان مهم ترین سد تروریست های جهان عامل عصبانیت ترامپ و هم پیمانان اوست، خاطرنشان کرد: بغض او نسبت به سپاه طبیعی است البته این بغض نسبت به ملت ایران است که در نطق ابلهانه خود نتوانست این بغض را کتمان کند و اقدام به جعل نام تاریخی خلیج فارس کرد و تاریخ و جغرافیا را فروخت تا بغض خود را نشان دهد./

 



تاریخ انتشار : 23 مهر 1396 02:48



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار گچساران : سخنان رئیس جمهور آمریکا بر سر هیجانات احساسی بی مبنا است
  • واکنش تاجگردون به اظهارات ترامپ
  • موج گسترده اعتراض ها در فضای مجازی به تحریف نام خلیج فارس توسط ترامپ
  • نوبخت:جهان باید از سپاه برای مبارزه با تروریسم قدردانی کند
  • فوری:سپاه انتقام حمله تروریستی تهران را گرفت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler