مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند



استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات جزیره‌ای عمل نکنند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات جزیره‌ای عمل نکنند.

علی‌محمد احمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: یکی از مهمترین شورای استان، شورای برنامه‌ریزی است و سال ۹۶، به خاطر آغاز برنامه ششم توسعه و شروع به کار دولت دوازدهم ویژه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه مسوولان استان باید تمام توان خود را به کار گیرند، تا آنچه در اسناد بالا دستی پیش‌بینی شده، لحاظ کنیم و دنبال شود.

احمدی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نگاه جزیره‌ای در جذب اعتبارات نداشته باشند و باید همه مسوولان همانند یک سیستم عمل کنند تا تولید سرانه، و درآمد سرانه و اشتغال  و رفاه افزایش دهیم و از طرفی رضایتمندی مردم را از نظام و دولت بالا ببریم.

وی تاکید کرد: ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم، پس نگاه جزیره‌ای نباید باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انضباط ملی لازمه جذب اعتبارات است، اظهار داشت: باید در خرج اعتبارات دقت لازم داشته باشیم، و همان مقدار که دغدغه جذب اعتبارات بیشتر هستم، این اعتبارات مدیریت شوند.

احمدی گفت: ورزش، جشنواره و ورزشگاه و اقتصاد و اشتغالزایی هر کدام در جای خودش لازم و ضروری است، اما باید با آگاهی از این موضوع که اعتبارات محدود است، کارها را در اولویت قرار دهیم.

وی اضافه کرد: باید سراغ  راهکارهای برویم که وابستگی به دولت کم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها را از بین ببریم، اظهار داشت:  دستگاه‌ انرژی محدود خود را صرف تعارضات کارشناسی نکنند و با توجه به ظرفیت‌های استان تلاش کنیم، چرا که این استان جای کار بسیار دارد.

احمدی بیان کرد: سال آینده بر اساس شاخص‌های برخوردار نبودن، پیشرفت فیزیکی پروژه، مناطق محروم و عملکرد دستگاه‌ها اعتبارات تقسیم خواهند شد.

وی گفت: شاخص عملکردی دستگاه اجرایی علاوه بر اشتغال، توانمندی مدیر در جذب اعتبارات ملی است و یکی از آیتم‌های تقسیم اعتبارات استانی میزان جذب اعتبارات ملی است.



تاریخ انتشار : 12 مهر 1396 23:40



» اخبار مرتبط:

  • یکهزار و 390 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180برای کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ ...
  • افزایش 28 درصدی اعتبارات استانی و نفت کهگیلویه و بویراحمد در سال 95
  • اولتیماتوم استاندار کهگیلویه و بویراحمد/شایدبرخی مدیران رفتنی باشند!
  • استاندارکهگیلویه وبویراحمد برخورد فیزیکی با مأموران آب و فاضلاب این استان، ...
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler