مشروح اخبار


» از کشف جسد زن 40 ساله توسط نیروهای سازمان آتش نشانی تانجات جوان 21ساله که در عمق چاه گرفتار شده بود+جزئیات



به گفته آتش نشانان اعزامی به محل حادثه: نیروهای آتش نشانی بعد از حضور در محل حادثه با توجه به بسته بودن درب واحد مسکونی و اسرار خانواده شخص متوفی اقدام به شکستن قفل درب منزل با ست هیدرولیک در حضور نیروی انتظامی نمودند و با استفاده از تجهیزات کامل و دستگاه تنفسی از محل بازدیدبه عمل آمد و بعد از


*جسد زن 40 ساله توسط نیروهای سازمان آتش نشانی کشف و انتقال داده شد.*

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ نیروهای آتش نشانی شهرداری شیراز از ایستگاه شش ، پس از اطلاع از وقوع این حادثه در ساعت16:19دقیقه روز گذشته ، در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

 

به گفته آتش نشانان اعزامی به محل حادثه: نیروهای آتش نشانی بعد از حضور در محل حادثه با توجه به بسته بودن درب واحد مسکونی و اسرار خانواده شخص متوفی اقدام به شکستن قفل درب منزل با ست هیدرولیک در حضور نیروی انتظامی نمودند و با استفاده از تجهیزات کامل و دستگاه تنفسی از محل بازدیدبه عمل آمد و بعد از کشف جسد زن 40 ساله در منزل مسکونی تیم کشف جسد در محل حضور پیدا کرده وبا پوشیدن لباس های مخصوص ، جسد را که چند روز از مرگ وی گذشته بود کاور کرده و از طبقه سوم ساختمان مسکونی به پایین انتقال دادندو در نهایت به عوامل مربوطه تحویل داده شد.

آتش نشانان با تلاش فراوان جوان 21ساله را که در عمق چاه گرفتار شده بود ،نجات دادند.*

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، با تماس و اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز  بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 8 به همراه تیم چاه نورد از ایستگاه 4 را ساعت 15:51 دقیقه روز گذشته به قصر قمشه، اعزام کرد.

ابراهیم هژبریان فرمانده عملیات در مورد این حادثه گفت: در این حادثه یک جوان 21 ساله در چاهی ، مشغول کار بود که به علت ناتوانی به عمق چاه سقوط کرد و در چاه گرفتار شد و قادر به خارج شدن از آن نبود.

وی در ادامه افزود: نیروهای آتش نشانی بی درنگ پس از بررسی و ایمن سازی محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات در مدت زمان کوتاهی خود را به عمق چاه رساندند و مرد جوان را بدون هیچ آسیب دیدگی ، پس از فیکس کردن به سطح زمین منتقل کردند.

هژبریان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی ، به عملیات خود پایان دادند.

 



تاریخ انتشار : 1 اسفند 1395 23:23



» اخبار مرتبط:

  • آتش سوزی عمدی خودرو سواری 206 درشیراز !
  • ازخارج کردن جسد فرد ناشناخته از داخل رودخانه تا پیداشدن جسد متلاشی شده زن ج ...
  • بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن پیک نیک، آتش سوزی را در پی داشت
  • ازکشف جسد مرد 40 ساله در منزل مسکونی تاآتش خفته در انبار چوب بیدار شد
  • آتش سوزی در پروژه مسکونی شهرک گلستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler