مشروح اخبار


» بارندگی های اخیر جهرم حادثه ساز شد؛ازتخلیه روستا و سقوط پل تا مرگ کودک افعانی درشهر!



به دنبال فروریختن یک دهانه پل بر روی رودخانه شور موسوم به "پل کٙشه‌ برفی" در جاده جهرم - شیراز، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.


به دنبال فروریختن یک دهانه پل بر روی رودخانه شور موسوم به "پل کٙشه‌ برفی" در جاده جهرم - شیراز، این جاده تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.

این حادثه ساعت 14:45 دقیقه امروز سه‌شنبه به دنبال بارندگی‌های روزهای گذشته و شدت سیلاب در رودخانه شور رخ داد.

تاکنون خسارتی بابت این حادثه برای خودروهای عبوری گزارش نشده است. 

با توجه به تخریب این پل، محور جهرم به شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد خودروها از هر 2 مسیر رفت و برگشت ممنوع است.

درحال حاضر مسیر قطب آباد به فسا برای مسافران پیشنهادمیگردد .همچنین به مسافران مسیر بندرعباس به شیراز در حال حاضرمسیر داراب ،فسا شیراز بجای بندرعباس -لار -جهرم به شیراز بعنوان جایگزین پیشنهاد میگردد.

گفتنی است شهرستان جهرم در 175 کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم گفت: کودک افغانی که در اثر بی احتیاطی مادرش در کانال آب گرفتار شده بود، جان سپرد.

رامین جعفرنژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم گفت: کودکی یک‌سال و نیمه از اتباع افغان مقیم جهرم ساعاتی پیش در محدوده‌ خیابان ترمینال مسافربری جهرم(خیابان شهید محبی )، از دست مادرش رها و به درون کانال آب افتاد. جعفرنژاد افزود: با تلاش نیروهای امدادی،  آتش‌نشانان و امدادگران هلال‌احمر این کودک پس از یک ساعت جست و جو از آب بیرون کشیده شد.

به گزارش راک نیوز ؛ پس از انجام عملیات CPR و احياي قلبي ريوي، متاسفانه تلاش امدادگران برای زنده ماندن کودک نتیجه ای نداشت و جان سپرد.

همچنین از روزگذشته اخطارهای مکرری مبنی برتخلیه روستا های پایین دست سد پیشنهاد شده بود که با احتمال پرشد سد خطر آنها راتهدید میکند.

 



تاریخ انتشار : 27 بهمن 1395 02:07



» اخبار مرتبط:

  • رییس دانشکده علوم پزشکی جهرم منصوب شد
  • حکم اعدام برای عامل ضرب و جرح زنان در شهرستان جهرم
  • حادثه برای زئران حرم امام/دو تن از پاسداران در یک تصادف رانندگی کشته شدند
  • واژگونی کامیون حامل 23 مسافر در محور جهرم ـ شیراز
  • مسدود شدن برخي محورهاي استان فارس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler